Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.11.2015, 15:10   #1
borys609
 
borys609's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
borys609 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
Domyślnie

Pokaż Kolego, gdzie w powyższym tekscie napisałem, że jeżdżący tym czy tamtym są idiotami? Pokaż też gdzie napisałem, że gs jest lepszy? Pokaż, gdzie podmiotem wypowiedzi w ogóle był gs, ktm czy inna aprilla?

Napisałem wyraźnie, że litrowy gs pali 5 litrów, więc można się spodziewać, że dużo bardziej nowoczesna nowa Afri spali podobnie albo i nawet mniej (sorki że znowi o GS-ach, ale taki f800gs z podobnyn w końcu do Afri silnikiem jest właśnie takim małym mistrzem oszczędności). Nie ująłem tu ani krzty godności nowej Afri, wyraziłem tylko wielce jej pochlebne przypuszczenie. Przynajmniej ja, czytając powyższe, bym to tak odebrał. Gdzie tu trolling?

Panowie, co Wy macie z tą wrażliwością do cholery? Przy ognisku można z Wami o wszystki i jakkolwiek rozmawiać a tutaj obrażacie sie jak 40-letnie dziewice podczas przypadkowej penetracji analnej... :-)
Więcej luzu Panowie...
Zdrówka.


Wysłane z ajfona..
borys609 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.11.2015, 16:41   #2
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,231
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 5 godz 45 min 44 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał borys609 Zobacz post
Pokaż Kolego, gdzie w powyższym tekscie napisałem, że jeżdżący tym czy tamtym są idiotami? Pokaż też gdzie napisałem, że gs jest lepszy? Pokaż, gdzie podmiotem wypowiedzi w ogóle był gs, ktm czy inna aprilla?
Borys, czy ja Cię na forum skrytykowałem za to że jeździsz geesem? Nie czytam tego co piszesz jak nie muszę, ale nie z powodu że czuję do Ciebie niechęć, nie czytam większej połowy tego co na forum piszecie. Zaglądam do takich tematów wyłącznie kiedy są raporty.
Napisałem to powyżej bo otrzymuje skargami pod Twoim adresem za sianie fermentu i prowakacje. Nie wszyscy mają wyjebane na to co piszesz jak ja. Szkoda mi życia na przepychanki z Tobą czy innymi, preferuje ten czas poświęcić na dłubanie przy moich zabytkach.
Zdrowia.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.11.2015, 01:57   #3
Arkan
 
Arkan's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Arkan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Adagiio
...Napisałem to powyżej bo otrzymuje skargami pod Twoim adresem za sianie fermentu i prowakacje...
Jeśli wg. Ciebie Borys naruszył regulamin, to go ukarz zgodnie z tymże regulaminem. Jeśli nie naruszył, to nie używaj swojej pozycji na forum celem uzasadnienia swoich racji bo to nieetyczne zachowanie.

Facet was wpuszcza w durną dyskusje jak dzieci, a wy jeszcze dolewacie sami oliwy do ognia, po czym lecicie na skargę do Pani przedszkolanki...Żenada i dziecinada...



Ale ad rem: Nie wiem czy lubię nową AT. Powodów jest kilka i może się okazać, że wiele z nich jest kwestią braku informacji:

1. Waga - tak, lubiłbym 200kg na gotowo (czyli już z płytami, gmolami i całym tym syfem który montujemy na moto), ale 230 też dam radę. Bardziej interesuje mnie co jest warte to zawieszenie i czy konieczny będzie upgrade dla ciężkich kierowników.
2. Mały bak - dla mnie to dobrze. Nie chcę dodatkowych kilogramów z przodu motocykla. Zależy mi na motorze, który w terenie po odkręceniu odciąży mocno przód. Jak mi zbraknie wachy to sobie rotopaxy z tyłu przykręcę.
3. Jak będzie się zachowywał na dużych przeszkodach - musimy poczekać na doświadczenia własne. Jeśli pójdzie jak KTM i spadnie na tył, to OK. Jeśli poleci mordą do dołu za przeszkodą tak jak BMW to nie OK.
4. Gleboodporność - trudno cos powiedzieć. Nie wygląda na gotowego w teren prosto z salonu, ale prawdę poznamy dopiero w terenie.
5. Dużo elektroniki - czas pokaże jak to chodzi, ale abs z trybem off jest OK.
6. Nie wiem co warte te felgi. Nie mogę znaleźć informacji. Boję się żeby nie było takiego syfu jak GS800.
7. Hamulce?
8. .... i wiele innych pomniejszych pytań

Generalnie, jeśli się okaże, że za cenę katalogową plus 5000 PLN można zrobić go na gotowego do wyprawy, to jest OK. Jeśli natomiast okaże się ze pod moje 110kg trzeba pruć zawiasy i kupować excele na dzień dobry, to chyba podziękuję..
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis

Ostatnio edytowane przez Arkan : 29.11.2015 o 03:03
Arkan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię KTM-a puszek KTM 4133 18.04.2025 19:47
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.