Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.02.2009, 22:16   #1
dery
 
dery's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 605
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
dery jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pałeł Zobacz post
na silniku widlastym niskie obroty są szkodliwe
mozesz napisac cos wiecej?
thx!
dery jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.02.2009, 22:35   #2
NaczelnyFilozof
 
NaczelnyFilozof's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,338
Motocykl: CZ 350/XL 600
NaczelnyFilozof jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 3 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dery Zobacz post
mozesz napisac cos wiecej?
thx!
Im mniej cylindrów, tym większe szarpanie na niskich obrotach. I nie ważne czy vałka czy rzędówka.

Temu silnik PF126p ma takie zaj'wielkie koło zamachowe
__________________
Naczelny Filozof
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta]
Kymco Activ 50 ADV
NaczelnyFilozof jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.02.2009, 23:12   #3
dery
 
dery's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 605
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
dery jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał NaczelnyFilozof Zobacz post
I nie ważne czy vałka czy rzędówka.
no wlasnie tak myslalem, i mnie ten komentarz zmylil.

czyli jak zawsze - dzida - i bedzie dobrze.
dery jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.02.2009, 13:18   #4
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 27 min 55 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dery Zobacz post
mozesz napisac cos wiecej?
thx!
panewki dostają uderzenia
poza tym przy wyższych rpm pompa ma lepszy wydatek i lepiej smaruje silnik
a na marginesie silnik chodzi najlepiej w zakresie swojego maksymalnego momentu i maksymalnej mocy wiec należy dążyć od utrzymywania obrotów w okolicach maksymalnego momentu wtedy mamy najwięcej ubawu z jazdy a przytym najmniej sobie sami szkodzimy
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Opinie, informacje odnośnie Yamahy XT 350 Fihu Inne - dyskusja ogólna 7 28.12.2012 15:17
Parę pytań odnośnie części zapasowych i akcesoriów Singar89 Wszystko dla Afryki 2 13.12.2012 18:30


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.