Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.09.2015, 23:02   #11
ArturS
 
ArturS's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
ArturS jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
Domyślnie

I jak się udało zejść do 155kg wodną tenerką? Tam niema czego odciąć - rama prawie nie istnieje, bo od góry rurka, z dołu nic (silnik jest ramą). Koła są alu, wahacz wiele nie waży, zbiornik też bez tragedii 150 to waży TTtka z guzikiem, ale tam silnik z 20kg lżejszy (ważyłem - 48kg), chłodnicy brak, zbiornik plastikowy, wahacz i kiera aluminiowe, rama jeszcze bardziej licha

Co do traktorowości XT660 vs. KTM, to... 690-tka wydaje mi się też bezproblemowa w bardzo niskim przedziale obrotów, ale może się mylę (albo mój słuch). Na podjeździe pod Farcaul Sowizdrzał ledwo ruszył i wbijał II lub III i pyrkał jak ursus C330. Teresę musiałem kręcić na jedynce, bo gadzina nie wyrabiała z mieszanką powyżej 1500m (uroki gaźnikowców).

Ostatnio edytowane przez ArturS : 01.09.2015 o 23:06
ArturS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.