|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,601
Motocykl: nie mam
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,770
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 23 godz 51 min 10 s
|
CRF to krzok a nie o takim motorze mówimy. Zamiast mieć 7 motorow każdy do czegoś innego, to chcemy 1 do wszystkiego . Mniej dziki niz LC8, nie kredens jak BMW 1200gs, oraz niez wodny jak stara Królowa . Po zdjęciu tłumika waga bedzie 190 kg. Bedzie dobrze, kupie za 5 lat :-)))
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2014
Posty: 247
Motocykl: CRF1000
Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s
|
Cytat:
Ideał jeden do wszystkiego to byłby wg mnie 640adv z silnikiem od trampka/afry + wysoki deflektor ; Niezawodność japońskiego silnika z nowoczesnością i lekkością konstrukcji i zawiechy KTMa. Ewentualnie 990 z silnikiem od afry jako wersja cięższa (czyli tak naprawde nowa Królowa CRF1000l )
__________________
Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna! Ostatnio edytowane przez Roni92 : 30.08.2015 o 16:33 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,678
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 3 tygodni 15 godz 11 min 32 s
|
Ja proponuję by wszyscy znający się na moto filozofowie, jedni jak i drudzy wzięli się za pisanie relacji z ostatniego wyjazdu.
Udowadniając w ten sposób własne teorie, wartości i przekonania do lepszości jednego nad drugim. Albo załóżcie sobie grupę filozoficzną i tam uprawiajcie swoją marną bitewką, potartą tandetną psychologią. Starym baranom się dziwię ...nie pozdrawiam ...i wy mnie też |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,770
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 23 godz 51 min 10 s
|
A pociąg już znalazłeś?
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 48 min 23 s
|
Hahaha...Slawek ...piwo u mnie,ty placisz,albo Calgon.Ja dla odmiany powiem,ze wlasnie takiej Afryki sie spodziewalem,odmlodzonej i ujedrzonej Afryki,ktora mamy,lub mielismy.Piekny podroznik.I tak nikt tu jeszcze na Forum nie kupil motocykla za worek pieniedzy,zeby sie po krzakach ciorac.Liczni probuja tu zrobic z siebie i motocykla jakies dakaroadvenczer a jakos nigdy o nikim nie slyszalem,ze gdzies cos startowal i wygral.Czyli amatorszczyzna przez duze A wiec stare Trampki,DRki i inne zwloki sa jak najbardziej wskazane.Oczekiwanie motocykla o jakim mowicie jest nie logiczne i pozwole sobie powiedziec durne,zwazywszy,ze model ma w nazwie Africa Twin,a nie True Adventure .Tak czy tak mam Beke wiec czytam watek z zaceciem
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,325
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 4 godz 15 s
|
Cytat:
W każdym razie nie czaje tego parcia na pojemność i dwa gary przy takich zastosowaniach. Jeśli jeden motocykl to wielozadaniowy> Jeśli wielozadaniowy to minimalnie w terenie musi sobie radzić >Jeśli teren ( nawet lekki )to bez pasażera. Jeśli tylko kierowca to silnik singiel. Jeśli teren to singiel. Jest niezawodność niska waga i prostota to singiel. Nowa Afra ładna. Podoba mi sie- tylko zupełnie nie znajduje dla niej u siebie zastosowania. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
|
O proszę, jest i głos rozsądku
XT660Z - najlepszy motocykl wyprawowy (po niewielkim upgadzie) jaki miałem. Wygrał u mnie z KTM690 - KTM w zeszlym tygodniu poszedł do dobrego człowieka a XT660Z została ![]()
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,770
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 23 godz 51 min 10 s
|
Byłem z jednym XT 660 w Maroku. Rozpadał sie w trakcie wyjazdu. Nowy motor...Na koniec koło Zagory oparł się o kamień i pompę szlag trafił. Afra spisywała się świetnie, chroniona ramą od spodu, a co do własności terenowych nie widziałem żeby xt660 wjechał na erg chebbi- Afra wjechała , a nowa to po prostu tam wleci :-))
Wiadomo,ze na piachy lepsza 690 ale np Maroko to piachy tylko kilka procent trasy , na szutry, dziurawe asfalty już Afryczka lepsza. |
|
|
|
|
|
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
|
Cytat:
![]() Uoo Matko...Człowieku....dałeś ognia....takich bzdur już dawno nie czytałem. To trudno wytłumaczyć nawet fanatyzmem...
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
|
|
|
|
|