Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.08.2015, 13:04   #1
Ziarko


Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,594
Motocykl: nie mam
Ziarko jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
Każdy miał nadzieję, że nowa Afra będzie lżejsza, mocniejsza i bardziej off od starej
Hm, ale Honda ma coś takiego w ofercie np CRF 450. A przecież starała się, by przy tych samych parametrach zewnętrznych (waga, wymiary, koła, skok) była jednak lepsza a równocześnie spełniała także nowe wymogi prawne.
Ziarko jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2015, 14:03   #2
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 45 min 12 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ziarko Zobacz post
Hm, ale Honda ma coś takiego w ofercie np CRF 450. A przecież starała się, by przy tych samych parametrach zewnętrznych (waga, wymiary, koła, skok) była jednak lepsza a równocześnie spełniała także nowe wymogi prawne.
CRF to krzok a nie o takim motorze mówimy. Zamiast mieć 7 motorow każdy do czegoś innego, to chcemy 1 do wszystkiego . Mniej dziki niz LC8, nie kredens jak BMW 1200gs, oraz niez wodny jak stara Królowa . Po zdjęciu tłumika waga bedzie 190 kg. Bedzie dobrze, kupie za 5 lat :-)))
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2015, 15:30   #3
Roni92
 
Roni92's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2014
Posty: 247
Motocykl: CRF1000
Roni92 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
CRF to krzok a nie o takim motorze mówimy. Zamiast mieć 7 motorow każdy do czegoś innego, to chcemy 1 do wszystkiego . Mniej dziki niz LC8, nie kredens jak BMW 1200gs, oraz niez wodny jak stara Królowa . Po zdjęciu tłumika waga bedzie 190 kg. Bedzie dobrze, kupie za 5 lat :-)))
Heh Puszek lubie Twoje wypowiedzi, ale za ta masz u mnie bro ;
Ideał jeden do wszystkiego to byłby wg mnie 640adv z silnikiem od trampka/afry + wysoki deflektor ; Niezawodność japońskiego silnika z nowoczesnością i lekkością konstrukcji i zawiechy KTMa. Ewentualnie 990 z silnikiem od afry jako wersja cięższa (czyli tak naprawde nowa Królowa CRF1000l )
__________________
Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz,
ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna!

Ostatnio edytowane przez Roni92 : 30.08.2015 o 15:33
Roni92 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2015, 14:07   #4
Sławekk
 
Sławekk's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Sławekk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
Domyślnie

Ja proponuję by wszyscy znający się na moto filozofowie, jedni jak i drudzy wzięli się za pisanie relacji z ostatniego wyjazdu.
Udowadniając w ten sposób własne teorie, wartości i przekonania do lepszości jednego nad drugim.

Albo załóżcie sobie grupę filozoficzną i tam uprawiajcie swoją marną bitewką, potartą tandetną psychologią.

Starym baranom się dziwię ...nie pozdrawiam

...i wy mnie też
Sławekk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2015, 14:16   #5
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 45 min 12 s
Domyślnie

A pociąg już znalazłeś?
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2015, 16:54   #6
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
Domyślnie

Hahaha...Slawek ...piwo u mnie,ty placisz,albo Calgon.Ja dla odmiany powiem,ze wlasnie takiej Afryki sie spodziewalem,odmlodzonej i ujedrzonej Afryki,ktora mamy,lub mielismy.Piekny podroznik.I tak nikt tu jeszcze na Forum nie kupil motocykla za worek pieniedzy,zeby sie po krzakach ciorac.Liczni probuja tu zrobic z siebie i motocykla jakies dakaroadvenczer a jakos nigdy o nikim nie slyszalem,ze gdzies cos startowal i wygral.Czyli amatorszczyzna przez duze A wiec stare Trampki,DRki i inne zwloki sa jak najbardziej wskazane.Oczekiwanie motocykla o jakim mowicie jest nie logiczne i pozwole sobie powiedziec durne,zwazywszy,ze model ma w nazwie Africa Twin,a nie True Adventure .Tak czy tak mam Beke wiec czytam watek z zaceciem
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2015, 17:45   #7
Prince
 
Prince's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Prince jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
RF to krzok a nie o takim motorze mówimy. Zamiast mieć 7 motorow każdy do czegoś innego, to chcemy 1 do wszystkiego . Mniej dziki niz LC8, nie kredens jak BMW 1200gs, oraz niez wodny jak stara Królowa . Po zdjęciu tłumika waga bedzie 190 kg. Bedzie dobrze, kupie za 5 lat :-)))
To znaczy ze kupujesz XT660Z? Bo tak z opisu by wynikało ;P

W każdym razie nie czaje tego parcia na pojemność i dwa gary przy takich zastosowaniach. Jeśli jeden motocykl to wielozadaniowy> Jeśli wielozadaniowy to minimalnie w terenie musi sobie radzić >Jeśli teren ( nawet lekki )to bez pasażera. Jeśli tylko kierowca to silnik singiel. Jeśli teren to singiel. Jest niezawodność niska waga i prostota to singiel.

Nowa Afra ładna. Podoba mi sie- tylko zupełnie nie znajduje dla niej u siebie zastosowania.
Prince jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2015, 19:49   #8
Arkan
 
Arkan's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Arkan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Prince Zobacz post
To znaczy ze kupujesz XT660Z? Bo tak z opisu by wynikało ;P.....
O proszę, jest i głos rozsądku

XT660Z - najlepszy motocykl wyprawowy (po niewielkim upgadzie) jaki miałem. Wygrał u mnie z KTM690 - KTM w zeszlym tygodniu poszedł do dobrego człowieka a XT660Z została

__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
Arkan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2015, 21:10   #9
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 45 min 12 s
Domyślnie

Byłem z jednym XT 660 w Maroku. Rozpadał sie w trakcie wyjazdu. Nowy motor...Na koniec koło Zagory oparł się o kamień i pompę szlag trafił. Afra spisywała się świetnie, chroniona ramą od spodu, a co do własności terenowych nie widziałem żeby xt660 wjechał na erg chebbi- Afra wjechała , a nowa to po prostu tam wleci :-))
Wiadomo,ze na piachy lepsza 690 ale np Maroko to piachy tylko kilka procent trasy , na szutry, dziurawe asfalty już Afryczka lepsza.
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2015, 21:20   #10
Arkan
 
Arkan's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Arkan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał puszek Zobacz post
Byłem z jednym XT 660 w Maroku. Rozpadał sie w trakcie wyjazdu. Nowy motor...Na koniec koło Zagory oparł się o kamień i pompę szlag trafił. Afra spisywała się świetnie, chroniona ramą od spodu, a co do własności terenowych nie widziałem żeby xt660 wjechał na erg chebbi- Afra wjechała , a nowa to po prostu tam wleci :-))
Wiadomo,ze na piachy lepsza 690 ale np Maroko to piachy tylko kilka procent trasy , na szutry, dziurawe asfalty już Afryczka lepsza.
Uoo Matko...Człowieku....dałeś ognia....takich bzdur już dawno nie czytałem. To trudno wytłumaczyć nawet fanatyzmem...
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
Arkan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.