Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.08.2015, 10:00   #11
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mhv Zobacz post
Uwielbiam te dialogi, chłopaki niby śpią (jednym okiem), ale jak trzeba to nawet w nocy będą działać No i to "sakramenckie ciśnienie"
Przy okazji..powietrze też jest płynem który można, tak jak olej (...), ale słabo smaruje, niezależnie od marki.
Dalej nie rozumiem.

Sa przypadki cieknacych wtryskiwaczy i wtedy dostaje sie paliwo do oleju ktory moze spowodowac konkretny przyrost oleju.

W motocyklu dolanie 300ml wiecej chyba wiele nie zrobi. No chyba ze naprawde sie wleje pod korek, wtedy schodzacy tlok moze zrobic spustoszenie.

PS. Jestem po kawie.
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.