|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 38 s
|
![]()
Arkan jestem Twoim fanem
![]() Prawda jest taka, że połowa forum jest co najmniej lekko rozczarowana nową AT, a druga połowa się do tego nie przyznaje. Osobiście bardzo kibicowałem temu projektowi. Entuzjaści marki podgrzewali jeszcze atmosferę. Sama Honda zresztą też, budując napięcie wokół CRF1000L jakby mieli rozpocząć seryjną produkcję Świętego Graala. Ostatecznie wypuścili motocykl poprawny ale w zadnym wypadku rewolucyjny czy wyjątkowy, którego celem jest uszczknięcie trochę z tortu podróżnych enduro. To całkiem fajne moto ale szału nie ma. Może sam go kiedyś kupię. Należy jednak przyjąć na klatę, że nie jest to motocykl jakiego większość użytkowników tego forum oczekiwała.
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. Ostatnio edytowane przez Louis : 29.07.2015 o 13:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 55 min 34 s
|
![]()
Nie ma rewolucji?A automatyczna skrzynia w enduro?Toż to panie totalna rewolta. Spoko spoko...Kto będzie chciał to zaczipuje moto na 200 koni, inny zmieni zawiechę lub napompuje opony azotem... A czy będzie się urywał wahacz, czy pompa będzie się zacierała, czy też regler będzie padał to się dopiero zobaczy.
Ja proponuję by Ci którym mocy brak w moto podkręcili swoje katy o 50%... I tak wszyscy będą szczęśliwi.. Lepi, na czym Ty siadasz ,jak już motoru ni masz? Czas by cos pochrupać :-))) |
![]() |
![]() |