|
![]() |
#1 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,065
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 10 miesiące 4 dni 8 godz 13 min 34 s
|
![]()
Znaczy ze to cos na tych ameliniowych kolach mozna do afryki porownac
![]() ![]()
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Posty: 137
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 44 min 57 s
|
![]()
Póki co, poza dywagacjami paru inżynierów z hondy, którzy pieją z zachwytu nad możliwościami nowej Afryki, wiemy niewiele..Fiszka ze specyfikacją motura oraz zajawka filmowa to..uboga wiedza, dlatego zalecałbym ostrożność.
Chociaż wierz mi,podobnie jak cała reszta forum przebieram nogami, by przypuszczenia stały się faktem i Afryka okazała się zajebistym motocyklem. Jeśli japońce zawiodą schowamy głowy w piasek. a legendę można łatwo zniszczyć..czego oczywiście nam nie życzę. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,756
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 12 godz 53 min 32 s
|
![]()
Ten filmik reklamowy Afri nie jest w żaden sposób porównywalny do tego co wypuszcza KTM czy BMW.. Chłopaki sobie jadą ,ale nie da się ich jazdy porównać do tego co pokazuje konkurencja. Tu przekaz jest raczej nakierowany w stronę zabawy i radości jazdy. BMW z kuframi , na jednym kole pokonuje dużo trudniejsze odcinki a KTM po prostu lata... Ale to nie jest TRU....To mistyfikacja na potrzeby działu sprzedaży KTM i BMW...A Honda to Tru Adventure...
Legenda Afri zaczeła się na Dakarze ale powstała i ugruntowała się w codziennym użytkowaniu.... Tylu było zwycięzców Dakaru a zaden inny motor nie zyskał tego ducha... Ciekawe dlaczego... To ostatnie sekundy tego filmu stworzyły legendę Africa Twin... Ostatnio edytowane przez puszek : 25.07.2015 o 21:41 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Żory
Posty: 224
Motocykl: RD07
![]() Online: 6 dni 19 godz 37 min 14 s
|
![]()
Robiłem ostatnio ten sprzęt po przewrotce przy 40km/h przebieg
dla 460km czuć moto nowością koleś najechał na tył samochodu wycena naprawy w Suzuki 12tyś zł a uszkodzenia prawa owiewka do wymiany,gmol lewy otworzył się jak skrzydło drzwi,lewy gmol przesunął chłodnice ,urwane 3 mocowania lampy przedniej,dwa handbary uszkodzone małą wgniotka zbiornika paliwa bez wpływu w zasadzie na eksploatacje ale tak się zastanawiam jak on by wyglądał po przydzwonieniu konkretnym i jak można spaprać motocykl np. budując lewą owiewkę z 3 elementów czachę z 4 elementów ![]() Tak się właśnie teraz buduje motocykle i samochody ciekawe jak to będzie z nową AT mam nadzieje że nie będzie tak jak z małym Dlem
__________________
CZ 350>Jawa 350 TS2x Honda CBR 1000F sc21 jedna wersja Huricane > Suzuki GSXR 750W 94'> Suzuki TL 1000S>Yamaha R1 99'> Suzuki TL 1000R > Honda Africa Twin 750 RD07a> Yamaha XT 1200 Z Super Tenere |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
|
![]() Cytat:
![]() Nie zamierzam tu gloryfikować DL-a, choć to bardzo niedoceniane moto. Podrzuciłem po prostu pomysł Puszkowi, bo w swoim poście wymienił swoje oczekiwania i wyszedł mi wypisz wymaluj Vstrom ![]()
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
|
![]() |
![]() |