![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,934
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 4 tygodni 1 dzień 9 godz 51 min 50 s
|
![]()
No ale jak smar fabryczny zmienia modul lancucha
![]() Jesli lancuch wchodzi na zeby to jest definitywnie cos spieprzone.
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Tę hondowskie zębatki mają jakby o ułamki milimetra grubsze zęby i nowy łańcuch nie osadza się idealnie na samym początku po założeniu. Po kilku km jest potem OK
![]() Tak miałem kilka razy i tylko z hondowskimi zebatkami |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
No tak ale skoro moduł zęba jest "przygruby" to zanim go łańcuch "urobi" na wymiar sam sobie też nieco wygniecie rolki".
Może jest w tym jakaś metoda ale czy całkiem słuszna technologicznie? Jeśli te "kilka km" to rzeczywiście nie więcej niż 100 to problemu nie ma.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kuchenka z puszki. Sprawdź to! | dery | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 30 | 08.12.2013 15:28 |