|
![]() |
#1 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,065
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 10 miesiące 4 dni 8 godz 13 min 34 s
|
![]()
Spoko,zobaczy<my jakie lekarstwo bedzie.
A mozesz jakos z powrotewm do kupy to wszytko zlozyc i naciagnac lancuch tak jak byl? I mocno nacisnac na bagaznik i zobaczyc czy lancuch ma luz. Jesli nie ma luzu to bedzie odpowiedz na to zuzycie
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Michał
![]() |
![]()
Nie wiem..ale nie kupuję tego, że za bardzo naciągnięty łańcuch mógł zrobić coś takiego, prędzej padłoby łożysko tego wałka niż wyżarło to co na zdjęciu, a kto wie czy ze skrzyni nie zlewałoby się opiłków, przecież tam po drugiej stronie są zębatki..jazdę na niskich obrotach też wsadziłbym między bajki. Najprostsze wyjaśnienie to by było wadliwe materiałowo wałki I zębatki, ale to strzał 1/1000000..
Lekko luźną zębatkę (wyczuwalne ręką) to ja mam w swojej afryce, zębatka oryginał, zmieniana 5-6tys. temu, nowe zabezpieczenie, nalot min. 100tys km. Wałek praktycznie idealny. pytanie czy łożysko na tym wałku jest bez luzu - promieniowego ![]() ![]() A, i tak jak pisze Grucha, zębatka ma już krzywe (lub podcięte) zęby, nawet na zdjęciu widać, to może być spowodowane lekko używanym łańcuchem. Ostatnio edytowane przez Mhv : 24.06.2015 o 10:43 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |