|
|
|
|
#1 |
|
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 7,597
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
Online: 10 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 20 min 45 s
|
Adagio, nie zgodze sie z tym do konca
Powodem wyrabiania się wałków w Africe jest stosowanie zamienników zębatki zdawczej , które mają luźniejszy frez i nie mają gumy oraz zapominanie o wymianie zabezpieczenia . Największym błędem jest obracanie zabezpieczenia na drugą stronę przy wymienię zębatki bo tam nie jest wyrobiona . Niemcy zauwazyli wyrabianie sie walka w pewnych rocznikach i podejrzewaja zmiane dostawcy walkow. Sa afryki na niemieckim Forum jezdzace na zamiennikach 250 000km !! i nic sie nie dzieje. A sa takie wychuchane 80 000km na oryginalnych zebatkach i walek w plecy. A moze ten kat za blisko afryki stal i sie zarazil?
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Kilka km przejechałem na LC8, nigdy w żadnym egzemplarzu nie widziałem zużytego wałka. Obstawiam gównianą zębatkę + może za mocno naciągnięty łańcuch.
Adagiio ma racje, w ktm serwisówka i klucz dynamometryczny + loc243 to bardzo dobrzy przyjaciele.
__________________
Pozdrawiam Michał |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Zakonserwowany
![]() |
Cytat:
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |