![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Rz-ów
Posty: 648
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s
|
![]()
Uch...jakoś mam przeczucie, że stalowa kiera jednak lepiej urobi.
Jak się pognie w ósemkę, to się i odegnie. Alu daleko do wytrzymałości stali, a jeżeli kombinują ze stopami Alu to nagle zamiast ósemki, przy dobrej glebie na twardym powstaną dwie części. Fajne dla maszyny cioranej po lasach, która waży około 140kg. Ale nie do obładowanego mastodonta, który waży pod 250kg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,762
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 20 godz 8 min 0
|
![]()
Poza tym jak ułamiesz gdzieś w Maroku czy innej Mongolii to jakoś naprawić musisz- choć tu zaraz usłyszę ,że kierownic się nie spawa...
Ale znajdź spawacza aluminium w czarnej doopie... |
![]() |
![]() |