![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk Olszynka
Posty: 484
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 4 dni 10 godz 3 min 36 s
|
![]()
Hehe… Ten "magiczny",forumowy, to musi chyba na samej magii.
![]() Pamiętam dyskusję, którą prowadził swego czasu R2 z samym konstruktorem, starając się rozwikłać zasadę działania tegoż urządzenia. Niestety, tajemnica konstrukcji nie została wówczas ujawniona i pozostaje dla niektórych do dziś nieznana… (Stąd moja nieświadomość.) Najważniejsze, że działa. ![]() Niemniej jednak pokuszę się w przyszłości na wymianę właśnie na ten trampkowy. Dzięki za wyjaśnienie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Dzięki, już mam nową Yuasę, wieczorem zaleję elektrolitem i jak się uda to pojeżdżę i poobserwuję, może jutro. Jak coś to podmienię regler...mam nadzieję że nic dalej nie będzie się działo.
Dobrze że u mnie jest tylko jedna furia afrykańska, brak pompy i bezawaryjny moduł cieszy ![]() |
![]() |
![]() |