![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Fassi, prosze, nie czepiajmy sie slowek.
OK, to ja rozwine zeby bylo jasne. Oddalem motocykl do warsztatu. Przykazalem sprawdzic wszystko o czym pisaliscie. Wszystko z motocyklem jest OK. W wyniku badania stopnia sprezania wyszedl wynik w okolicach 9. Wiec umowilem sie ze po sezonie oddam go do remontu. oczywiscie po rozebraniu bedzie wszystko dokladnie sprawdzone i masz racje ze przyczyn moze byc kilka. W wielkim skrocie napisalem ze przewiduje "maly" remont silnika czyli pierscienie i zawory w celu uszczelnienia go. A co DOKLADNIE zostanie zrobione to wyjdzie po rozebraniu. I ufam ze mechanik nie chce mnie dymac na kase i ze remont ten spowoduje ze silnik bedzie smigal kolejne lata. @RonDell - dokladnie takie same akcje mialem ze stara skoda i toyota - po zrobieniu gory silnika chodzily jak nowe i zero problemow |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Czczkanie motocykla to na 100% gaźniki a nie niska kompresja.
Czczka zawsze nadmiar niespalonego powietrza a nie mała kompresja.. Moim zdaniem w afryce najpierw lecą pierścienie olejowe, i mimo dobrej mocy i przyzwoitej kompresji potrafią ciągnać trochę olej. Podstawiłbym gaźniki od innej afryki i wymienił zaworki odd ssania. Remont w drugiej kolejności Nie mniej 9atm kompresji (nie sprężania jak piszesz) to już niewiele, ale nie beznadziejnie ![]() Leżan zaufanowy człowiek, afrykaner i mechanik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
RD04 cóś nie teges. | tyran | Uklad paliwowy i wydechowy | 73 | 11.03.2015 17:15 |