Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.02.2009, 08:48   #10
Maciach
 
Maciach's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 120
Motocykl: RD07
Maciach jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 15 godz 27 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ramires Zobacz post
Mimo wszystko warto po zmianie wydechu regulacje zrobic, inne cisnienie po wyjsciu z kolektora masz i niestety, mozesz bez regulacji jak juz wspomnieli stracic mocy zamiast jej zyskac
Ramires,ale z tego co wiem, wydechy dedykowane do danego typu motocykla...są już same w sobie dostrajane. i niepowinniśmy się spodziewać fajerwerków jeśli chodzi o osiągi,ale raczej powinniśmy się napewno spodziewać niepogorszenia parametrów. w afri miałem 4 wydechy różne,orginał, skorpiona z zx6r-generalnie troche straciła góre, wielki komin przelotowy z R1-niemiała totalnie dołu,i wkońcu arrowa dedykowanego do afri, dół jak w afri góra ciutke lepsza. podobno doświadczenia miałem z sv, założenie microna-dupa blata i spalanie wielkie, a jak założyłem leovinca dedykowanego to super.

a druga sprawa jak regulować gaźniki w afri? pilotami zmieniać dysze?
iglice fabryczne są nieregulowalne.
Maciach jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. Bonjour Wszystko dla Afryki 21 15.03.2009 18:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.