![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#19 |
Administrator
![]() |
![]()
Zamiast szamponów , mydeł czy innych wynalazków nie lepiej od wulkanizatora wziąć sobie w jakiś pojemniczek trochę prawdziwego smaru do montażu?
Wiadomo że gdzieś w drodze trzeba sobie jakoś poradzić ale naciskanie punktowe nóżką boczną daje nacisk średnio ze 200kg na 4 cm2 , pytanie jak długo wytrzymają nitki kordu którego na boku opony jest malutko.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przy okazji wymiany lozyska tylnego kola... | e200g_ | Hamulce, kola, opony | 10 | 09.11.2008 19:24 |