![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,338
Motocykl: CZ 350/XL 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 3 min 12 s
|
![]()
No to tak. Nagrzewnica sie uspokoiła. Znaczy ogrzewanie zaczęło działać po kilku odkręcaniach węża i dolewaniu płynu do nagrzewnicy.
Nowy korek ewidentnie nie działa bo wybija płyn do zbiorniczka ale nie umie zasssać spowrotem bo w chłodnicy brakuje kapkę płynu. Na starym korku płyn zasysa na zimnym silniku ale na gorącym silniku para przebija się przez niego delikantnie w korkach i mnie to denerwuje więc go zamieniłem na poprzedni. Ale z innej beczki. A od czego zacząć analizę słabych hamulców z tyłu? Okleiny na szczękach są bo sprawdziłem. Układ nie ma korektora tylnich hamulców więc ten element odpada. Połączenie przewodów "po przekątnej". Zacząć od wymiany tłoczków czy przewodów giętkich?
__________________
Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
![]() Stwierdziłeś niesprawność obydwu korków i nadal jednego z nich używasz zamiast wymienić na sprawny w obie strony....... nie rozumiem tej naczelnej filozofii ![]() Zrób listę co tam jeszcze nie działa to kompleksowo temat pociągniemy ![]() Jeśli tłoczki nie ciekną to ich wymiana niewiele wniesie do sił hamowania. Jeśli podciekają to mogły ci nasączyć szczęki i to że je masz nie oznacza że wytwarzają tarcie. Szczęki masz twarde czy miękkie to jest też istotne. Możesz mieć słabe uszczelnienie tylnej sekcji w pompie hamulcowej i gubisz ciśnienie mimo braku jakichkolwiek zewnętrznych wycieków. Raviking już wspomniał , elastyczne , spracowane i wiekowe gumowe przewody też mogą mieć w tych siłach swój niekorzystny udział. No i podstawowe pytanie czy kiedyś było lepiej a teraz gorzej czy po prostu szukasz większej skuteczności.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,338
Motocykl: CZ 350/XL 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 3 min 12 s
|
![]() Cytat:
No to kupiłem drugi korek nówka w sklepie. No i nie puszcza pary ale nie zasssysa. Na nim jeżdżę. Do eksperymentów znalazłem w czeluściach garażu korek z czegoś. Jest solidny. Metalowy wzbudzający zaufanie. A nie jak te obecne koreczki blastikowo-blaszane. Szkoda że para paruje przez niego. Nie widzę sensu kupować znów nowego korka które są liche w dotyku. Cytat:
![]() Cytat:
Cytat:
__________________
Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
A co do piorunów w silniku to musisz bardzo uważać i na pewno nie jeździć w czasie burzy ![]()
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |