![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Jak się za bardzo rozpędzisz ze zmniejszaniem tylnej to ci zabraknie mocy do max prędkości a tym samym zwiększysz spalanie + problemy z wyprzedzaniem gdy mocniej załadujesz motocykl.
Ale to już musisz sam sobie to przemyśleć a najlepiej dorwać np. używaną zębatkę tylna i się przejechać. Wspomniane spalanie mniej zależy od obrotów silnika a bardziej od uchylenia przepustnicy.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Twardosc zebatek | szynszyll | Rama, zawieszenia, napęd | 36 | 11.01.2019 16:58 |
TDM 900 opinie-wrazenia | kuras | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 22.02.2013 19:41 |
Wymiar ośki koła przedniego | endumazi | Wszystko dla Afryki | 3 | 22.02.2012 21:51 |
wymiar gwintu tylnej osi | maryjan | Hamulce, kola, opony | 3 | 07.07.2011 21:36 |
Oryginalny wydech do 07- wymiar | Bartas | Wszystko dla Afryki | 7 | 24.05.2011 08:10 |