![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,927
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 4 min 37 s
|
![]()
Evil, pompa afrykanska pompuje tyle ile gaznik odbierze. Jakbys podczas jazdy zatkal szlauch miedzy pompa a gaznikiem to ta pompa sie zatrzymie. Jej budowa jest podobna do pompki do roweru. Normalnie pompujesz ciagnac tlok (zasysanie powietrza) i pchanie tloka (pompowanie kiszki). Tlok w pompie w afryce ciagnie cewka elektryczna w jedna strone a pcha w druga sprezyna spiralna. Jak tlok dojdzie do konca znowu jest pociagany cewka z powrotem itd. Czynnosc ta steruja styki pompy.
Czytam czesto forum silnikow lotniczych i tam pisza ze "naziemni" mechanicy nie przejmuja sie takimi pierdolami jak mieszanki, zaplony itepe. A jak im w tych pierdzipedach latajacych przy jakichs obrotach silnik zacznie dzwonic albo wydechnie to zjazd na pobocze jest pionowy i bolesny ![]() ps. Ten elektroniczy/elektryczny sygnal daje prad na przekaznik ktory w ulamku sekundy naciaga sprezyne w pompie. Jak masz jaka pompe zapasowa to wez ja podepnij do motura i odpal na sucho i dodawaj gazu, cykanie pompy bedzie sie zmieniac z gazem. Pozniej wez sciagnij dekiel z pompy co masz w moturze i tez dodawaj gazu, bedziesz widziec jej czestotliwosc pracy.
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. Ostatnio edytowane przez fassi : 26.02.2015 o 15:52 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[RD04] Ile oleju w lagach RD04? | Poncki | Rama, zawieszenia, napęd | 20 | 25.02.2014 20:24 |
[RD04] zębatka tylna 46 zębuf do rd04 | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 29.07.2008 01:05 |