![]() |
#11 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
To że kat ma tendencję do zrywania przyczepności w górach w dużym stopniu wynika z nie właściwej opony , za dużego ciśnienia , źle wyregulowanego zawieszenia , nie właściwej sprężyny amortyzatora , sam pds też w tym nie pomaga . Ale najczęstszą przypadłością jest przerost formy nad treścią kierownika , motocykl sam fajnie nie jedzie jest tylko narzędziem którym trzeba się umieć posługiwać .
W czasach kiedy jeszcze można było jeździć po Beskidzie Niskim , jak odwiedzali nas koledzy jeżdżący na co dzień po płaskich terenach zawsze mieli problemy z podjazdami . Ja również nigdy nie przełamałem się aby gnać pakę trzydzieści na leśnych prostych przelotówkach , chcesz być dobry w górach to musisz co week piłować , nie ma innej drogi .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |