|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 34 min 40 s
|
![]()
moim zdaniem za mocne to jest w góry, zrywa przyczepność zawsze, no i jednak mniejsza poręczność niż 250. ale oczywiście że sie.da, skoro się.da i lc4.. to taki 525 będzie ogień w dupie..
![]() ale 250, 300 będzie o wiele lepsze dla speca...
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
To że kat ma tendencję do zrywania przyczepności w górach w dużym stopniu wynika z nie właściwej opony , za dużego ciśnienia , źle wyregulowanego zawieszenia , nie właściwej sprężyny amortyzatora , sam pds też w tym nie pomaga . Ale najczęstszą przypadłością jest przerost formy nad treścią kierownika , motocykl sam fajnie nie jedzie jest tylko narzędziem którym trzeba się umieć posługiwać .
W czasach kiedy jeszcze można było jeździć po Beskidzie Niskim , jak odwiedzali nas koledzy jeżdżący na co dzień po płaskich terenach zawsze mieli problemy z podjazdami . Ja również nigdy nie przełamałem się aby gnać pakę trzydzieści na leśnych prostych przelotówkach , chcesz być dobry w górach to musisz co week piłować , nie ma innej drogi .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |