![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
11110111101
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 167
Motocykl: RD07
![]() Online: 4 dni 3 godz 16 min 28 s
|
![]()
motormaniak: dzieki. wiem ze takie pompy potrzebują wiecej czasu dla siebie ale czasem jest to zbyt długo jak na mój gust... rozbiore ja i zobacze w jakim jest stanie.
myslalem tez o tym zeby podpiąć ją pod oba gaźniki (wstawić trójnik na przewodzie podcisnienia). tylko czy wtedy ciśnienia nie będą sie znosiły? jak to z tym jest? na chłopski mój rozum jezeli podłącze pompe pod oba gazniki a wiec membrana bedzie pracowała szybciej a dzieki temu wydajniej.. myle sie ![]() ![]()
__________________
Lukasz, LC8, było RD07'93 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... | azure | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 02.07.2013 22:18 |
Pompa Mikuni | hero | Wszystko dla Afryki | 2 | 29.10.2008 21:43 |