|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
![]()
puszek widziałem go już ze 100 razy
![]() ale do seedna, dementuję to, lc8 nie ma żadnych problemów ze sprzęgłem, tarcze wystarczają.na nie mniej niż w Afrykach czy innych podobnych sprzetach. Źle wyregulowane sprzęgło, kiepski znawca jazdy załatwi każde ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,769
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 21 godz 5 min 43 s
|
![]()
No dobra Ex, to oczywiście co mówisz jest prawdą. Najwięcej problemów jest gdy sie kupuje motor "na wyrost" i potem sa same problemy. Mimo wszystko łatwiej sie ustrzec " półsprzegła" w Afryce niz w KTM-ie KAT jest dużo bardziej wymagający. Alw pamietam chwile, jak w zimowej aurze w okolicach radocyny próbowalismy przejechac przez zaśnieżony odcinek pod górę...Specyfika KATa bardzo utrudniała utrzymanie przyczepności.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |