![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Turysta DualSport
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
|
![]()
Nie nadrabia; ważę 80kg i sprężyny przód tył mam ściągnięte na maksa, a i tak jest miękko i jakoś tak.... nieresponsywnie.
Poza tym mimo że na kwitach XT660z ma 20 czy 30kg mniej od AT, to środek ciężkości jest dużo wyżej, siedzi się też wyżej, co wpływa ujemnie na stabilność jazdy, zwłaszcza przy manewrach (ale jak już mówiłem odnoszę to do KTMów).
__________________
Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
A o której Tenerce Waszmościowie piszą
![]() Myślę, że porównywać można tylko podobnymi rocznikami. Tenere z 2008 roku to już inna bajka niż ta stara poczciwa "japońska" wersja. Najbardziej terenowa była stara xt600z. 185kg z paliwem, wysoka, ale geometria ramy typowa dla enduro. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Montaż tuby narzędziowej do XT660Z | Sub | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 17.03.2014 18:56 |
XT660Z Tenere 2013 | Niskers | Inne - dyskusja ogólna | 4 | 18.05.2013 18:13 |