![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
|
![]()
Z tymi 400V to chyba przesadziłeś. Sygnał z modułu bedzie miał chyba charakter bardziej "elektroniczny" i wartość mierzoną w mV.
Wyszło mi, że to około 30 mV, ale mogłem coś z pomiarem popierniczyć. Musze to jeszcze porównać z sygnałem na pozostałych cewkach. Połaczenia przedmiotowego przekaźnika są te same we wszystkich modelach czyli sygnał z CDI idzie na jedną z cewek, obrotomierz i nasz nieszczęsny przekaźnik do wysterowania pompy paliwa, drugi daje stałe napięcie spod bezpieczników i stacyjki na przekaźnik, a trzeci to bezpośrednie połączenie przekaźnika z pompą paliwa. Natomiast czy same przekaźniki są te same - wątpie. RD07a ma już zupełnie inny moduł, impulsator i po jednej cewce na dwie świece, wiec impuls może być inny, ale z kolei ten sam impuls idzie na obrotomierz i powinien być taki sam jak w innych modelach. Nie wiem. W RD04 i RD07 powinno być to samo, ale głowy nie dam, bo mimo wszystko moduły są innne. Interesuje mnie bardzo wartość tego sygnału z CDI (RD04), bo nie wiem czy mam grzebać w instalacji, czy rozglądać się za przekaźnikem. A jak się wk...wie to se Mikuni sprawie i będę miał cały przekaźnik w d... ![]() W sumie koszty podobne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Mikuni zły pomysł w tej chwili bo nie zgłębisz tematu pomiarowego do końca. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 2 godz 29 min 59 s
|
![]()
przekaźnik jest elektroniczny zlicza impulsy z cdi i na odpowiedni czas zalacza pompe , impulsy sterujace mozna zmierzyc oscyloskopem , miernikiem marne szanse widze chyba ze masz wypasionego Fluka lub inny mieras co robi conajmiej 100 pomiarow na sekunde albo jest w stanie pokazac czestotliwosc .
Muj motur zagarazowany i nie mam go w miejscu mojego pobytu wiec nie dam konkretnych wskazowek.Impusy chyba sa na poziomie masy , czyli mozna tak jak wczesniej napisano dac LEDa z rezystorkiem do plusa jakies 2.2K i bedziesz widzial jak blyska. sadze ze powinien byc jeden impuls na obrot walu co daje mniej wiecej 20Hz na wolnych obrotach. Nie wiem czy masz cos pokombinowane z zapodawaniem na pompe lewego plusa do podpompowania wachy z palca , ale jak masz to moze byc przyczyna uszkodzenia , powtarzam moze byc a nie musi. Acha i jescze jedno , mam taki przekaznik od jakiejs cbrki i nie dziala w afryce , chcialem to rozebrac ale jest takim betonem zalane ze sobie odpuscilem , ale jak bede mial wiecej czasu to rozbiore padake i zobaczymy co tam żółci wsadzili.
__________________
END of TRANSMISSION Ostatnio edytowane przez R2D2 : 26.01.2009 o 23:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Brak prądu. Rd 07a | Harnaś | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 16.08.2016 07:49 |
Montana- kabel do zasilania | Michal | Zastosowanie praktyczne | 9 | 05.11.2013 10:04 |
brak pompy | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 31 | 31.05.2013 00:51 |
Brak kierunkowskazów | zbys | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 18.12.2012 21:18 |
Brak luzu | ferolo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 17 | 10.07.2011 07:53 |