|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Piotrków Trybunalski
Posty: 1,105
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 80800
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 21 godz 21 min 50 s
|
![]()
To filmik DEMO ale uwierz mi, że nie znajdziesz ani jednej osoby na tym forum, która tak ogarnie sprzęta - dokładnie tego sprzęta !!!
Większość których znam, ma 990Adv i nowsze do wycieczek zagranicznych onroad we dwójkę, a próby zjechania na szuter zawsze kończyły się dla mnie zjebką - bo się ubrudzi albo przewróci. Myślę sobie, że jeśli ktoś z nas już sobie taki sprzęt zanabędzie, to mu po prostu szkoda wjeżdżać w jakiś gnój - ze mną byłoby tak samo !!! Nie wyobrażam sobie kupienia sprzętu za ciężko zarobioną monetę i wjeżdżania nim w gówno bez specjalnej potrzeby ! Jeden czech kiedyś dobrze popierdalał po błędowskiej na 990adv, nie dojechał do bunkra, bo 3km za rzeczką wymieliło mu kompletnie sprzęgło z koszem !!! Ale wygląd KOZAK !!! ![]() Ostatnio edytowane przez Ropuch : 01.01.2015 o 12:34 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Zrośnięty.
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 713
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 48 min 9 s
|
![]() Cytat:
![]() Też byłoby mi trochę szkoda takiego sprzętu męczyć w terenie, ale to chyba tylko kwestia kasy - dlatego sam mam Afrykę i nie mam wstrzymanej akcji serca po glebie, żeby obejrzeć ewentualne uszkodzenia. 1190 też można naprawić i pospawać jak się coś urwie od gleby, koszt większy i całość bardziej traci na wartości jeśli będziesz w przyszłości zmieniał motocykl.
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Uć
Posty: 47
![]() Online: 2 dni 5 godz 6 min 52 s
|
![]()
[QUOTE=Ropuch;410659]To filmik DEMO ale uwierz mi, że nie znajdziesz ani jednej osoby na tym forum, która tak ogarnie sprzęta - dokładnie tego sprzęta !!!
Większość których znam, ma 990Adv i nowsze do wycieczek zagranicznych onroad we dwójkę, a próby zjechania na szuter zawsze kończyły się dla mnie zjebką - bo się ubrudzi albo przewróci. Myślę sobie, że jeśli ktoś z nas już sobie taki sprzęt zanabędzie, to mu po prostu szkoda wjeżdżać w jakiś gnój - ze mną byłoby tak samo !!! Nie wyobrażam sobie kupienia sprzętu za ciężko zarobioną monetę i wjeżdżania nim w gówno bez specjalnej potrzeby Trochę wybraźni. Tu też mijasz się z prawdą.
__________________
Blaza |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Unus pro omnibus, et omnes pro uno.
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Tychy
Posty: 1,098
Motocykl: 990 R, 520 EXC
Przebieg: w km ;)
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 26 min 53 s
|
![]()
Chyba zima jest i nikt się nie wietrzy....
W temacie tego filmiku - natrafiłem na inny filmik - składanka jak ten kręcili - gość zamiata, ale też wiele razy leżał (motor też) a można i powiedzieć, że ładnie wyjebał orła !!! Wielu gości ładnie wymiata, niewielu "nie ma upodobania do stosunkowania ptaków" ![]() Wielu z tego forum też ładnie zapierdala, ale rzecz w tym, że nie wielu stać na rozpierdolenie motora za grubą kasę i wtedy latają tanimi lub jeżdżą jak pity. Tak jak ja ![]() Do KTM dorastałem jakiś czas - nie żałuję, ale trzeba mieć respekt do mocy - bo w KTM jest jej co najmniej wystarczająco. Ej, mi nawet żal było afrykę wypierdolić ![]() A do takiej jazdy jak na filmiku, to trzeba naprawdę długo jeździć i mieć kasę na sprzęt i na naprawy uszkodzeń - rozumiem Ropucha. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |