|
![]() |
#1 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,255
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 10 miesiące 1 tydzień 2 dni 6 godz 29 min 50 s
|
![]()
Myku, szacunek dla tych Panow na scigach. To jest wlasnie pasja !! Nie jezdza tam gdzie najwieksza widownia poklaskowa i nie pala gumy przed knajpa i jak najbardziej czapka z glowy dla takich. I wiem ze Puszek takich motocyklistow chwali i nie zmusza do "ewolucji".
Tutaj jest forum glownie wloczegowe wiec Puszek objal tutejszy temat, i bardzo fajnie go ujal. Podczas gdy w maszyny "enduro" pakuje sie coraz wiecej koni i obwiesza gadzetami owiewke,a taki zwykly tutejszy wloczega wlasnie NIE potrzebuje takiego motocykla. Wystarczy 100 koni, troche zawieszenia i NIEZAWODNOSC. Niestety to ostatnie jest dzisiaj ledwo osiagalne. A z tym ostatnim stadium sie zgodze. Predzej ze scigacza przesiadzie sie na enduro i poleci w swiat, niz pojezdzi po swiecie na enduro i przesiadzie sie na sciga. A Honda ma calkowicie odwrotny marketing do znanych innych marek. Kiedy KTM i BMW robi szybciej, mocniej i ciezej, tak honda czuje na plecach oddech przez siebie stworzonej legendy i tworzy cos podobnego. Moze nie najmocniejsze, nie najszybsze, wiec moze postawi na niezawodnosc. W nowym KTM Mega adwenczer wystarczy zrobic silnik 175 KM i juz klienci poleca po nowy model, a klienci nowej Hondy to taka wymagajaca gadzina ![]()
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 22 min 30 s
|
![]()
Maszz racje.Poczekajmy wiec.Niestety rok prawie.Mysle,ze milo nas zaskoczy.Mieszkasz w Niemczech,czy tam DDRrze i wiesz jakie sa realia.W tym kraju jest malo miejsca na Enduro.Chcac gdzies pojezdzic,trzeba gdzies wyjechac.Dlatego klienci wybieraja setki koni i lubia to co Maja,nie mogac miec tego co lubia.Ze mna jest podobnie.A jak Puszek jeszcze wklei kilka razy swoj film,to i ja sie nawroce
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Motocykle pozwalają realizować się na wiele różnych sposobów, jedni upalają na autobanie inni taplają się w błocie, jeszcze inni objeżdżają świata dookoła. Mi każda forma jest atrakcyjna, chociaż od dawna najbardziej jarają mnie ścigi,to enduro w mojej sytuacji jest najbardziej dostępną i relatywnie najwięcej frajdy dającą formą motocyklizmu. Ścigi odpuściłem, bo za drogo. Latanie ścigiem po drogach publicznych nie ma sensu, jeśli ktoś spróbował latania na torze. A żeby uprawiać to drugie, to już siano konkretne trza mieć. Technologiczne fajerwerki jakie serwują nam producenci w motocyklach wyprawowych chyba się trochę przejadły, powstaje pewna nisza, która oczekuje motocykla nowoczesnego, ale jednocześnie prostego i solidnego no i oczywiście dysponującego dobrymi właściwościami w terenie. Niby jest BMW GS 800 i nowy Tiger, ale jednak czegoś im brakuje. Chyba są za mało rejli, mam nadzieję, że nowa Honda będzie miała wysoki poziom wspóczynnika rejli, przy wysokiej przydatności do dalekiej turystyki ,a dzięki wyposażeniu w to co niezbędne zachowa też dotychczasową legendarną niezawodność. A co...jak koncert życzeń, to koncert życzeń.
Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 12.12.2014 o 23:30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2011
Miasto: Jaworzyna Śląska
Posty: 50
Motocykl: XTZ660
Przebieg: 1km
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 16 godz 15 min 15 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |