![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
|
![]()
O dzięki, zapomniałem o farbach do aluminium. Jednak skłaniam się zrobić tak: dekle dam do proszkowania coby się nie zdzierały a do reszty zakupię ze dwa Motipy czy VHT do silników albo zacisków, na podkład dam żarodoporny mat. A detale typu śrubki blaszki dam do cynkowania w Bydgoszczy.
__________________
klawo jak cholera |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Rzepin
Posty: 30
Motocykl: Transalp PD06
Przebieg: 65kkm
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 dni 4 godz 51 min 3 s
|
![]()
Może i ja sie wypowiem, silnik miałem malowany w zime, razem z całościowym remontem mojego trampka. Linki do fotek w moim podpisie.
Orginalna farba była juz pozdzierana, poprzednik radził sobie srebrzanką w pędzlu więc wyglądało ohydnie. Silnik po wyciągnięciu spryskałem sprayem do usuwania farby, wszystko ładnie odeszło, resztki sciągnołem szczotką drucianą na wiertarce, wszystko później zmatowiłem papierem ściernym ręcznie. Zastosowałem zwykłą baze akrylową z utwardzaczem, bez zadnych udziwnien typu alu czy high temp. Ogólnie samochody maluje się albo akryl + utwardzacz jedno warstwowo, lub baza i na to klar na mokro. Ale do komór silnika, wnęki w drzwiach, progi dopuszcza sie malowanie takim mixem iż mieszamy bazę z utwardzaczem ok 15-30%, wychodzi odporna powłoka i lekko matowa, nie będzie to pełen mat, ale nie będzie sie też świeciło jak psu jajka. Od roku tak mam u siebie, farba nie odpada, nie rozpuszcza sie od benzyny, i nie wytarła sie od butów - jeżdżę w wojskowych. Przy kolektorach nie odpadła. Zrobione 7tkm w rożnych warunkach asfaltowo leśnych. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
|
![]()
Dzięki. Obejrzałbym foty ale nie jestem w goofnie+ i póki nie dołączę to se mogę je wyobrazić. Taki mamy teraz system sugestii w G-necie.
![]()
__________________
klawo jak cholera |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Rzepin
Posty: 30
Motocykl: Transalp PD06
Przebieg: 65kkm
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 dni 4 godz 51 min 3 s
|
![]()
https://plus.google.com/111198449270234936993/posts
a teraz ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 156
Motocykl: AT RD07a
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 8 godz 21 min 50 s
|
![]()
Kawał dobrej roboty, trud i zaangażowanie...
Trampek z UK ? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
H4 w Afryce | Kuba | Wszystko dla Afryki | 85 | 02.08.2018 22:26 |
malowanie silnika? | malikut | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 81 | 29.12.2011 03:08 |
Nowy Rok w Afryce | DrStar | Umawianie i propozycje wyjazdów | 18 | 05.12.2010 05:22 |