|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
W przypadku Afry, z masą można powalczyć, ale m.innymi kosztem zasięgu. Miałem plan przebudować swoją RD 3 kiedyś, (ale sprzedałem i kupiłem KATa
) plan był taki, żeby wywalić duży stalowy zbiornik, wywalić oryginalny airbox i w miejsce tegoż wstawić pospawany z aluminium odpowiednio profilowany zbiornik na paliwo. Na plus urwanie kilu kilogramów, no i deczko niżej i równomiernie między osiami środek ciężkości, na minus mniejszy zasięg. Jak się lata dookoła komina to ma sens, jak turystycznie to przeróbka bez sensu. Co by nie robić to Afryka jest dużym motocyklem i tak będzie ciężka. Jak do endurzenia, duży prześwit się przyda co podwyższa środek ciężkości, jedyne co można zrobić żeby go obniżyć to usytuować zbiornik paliwa i akumulator jak najniżej. Wszystko da się zrobić, tylko trzeba mieć kasę, albo dobre zaplecze techniczne , a najlepiej jedno i drugie. A że nie posiadam wyżej wymienionych sprzedałem Afrę, kupiłem motocykl lżejszy o 50 kg i tez jest piknie. Ale i tak cały czas chodzi mi po głowie jakaś zmota na bazie jakiejś V-łki w stylu big hard enduro ![]() A oto inspiracja: ![]() ![]() A tu inspiracja trochę z innej bo bawarskiej bajki Nie wiem ile zaszli na masie, ale wygląda i jeździ w pytę.![]() Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 01.11.2014 o 22:49 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: Słomianki
Posty: 550
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s
|
Nie zapomnij o samym akumulatorze, na którym (zmieniając na litowo-jonowy) pewnie ze 2kg można urwać.
pzdr Jac |
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Cytat:
Gdzie mozna taki kupic i jaki wybrac?
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: Słomianki
Posty: 550
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s
|
Kupić można na przykład w Larssonowie. A wielkość i pojemność też jest do sprawdzenia czy to telefonem, czy to osobiście wizytując ich w jakimś sklepie.
pzdr Jac |
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Cytat:
http://www.larsson.pl/index.php?c=od...=Litowo-jonowe Ale cos czytalem, ze te Li-On sa do motocykli zbyt wrazliwe. Podobno Lithium Iron Phosphate są lepsze. Jeszcze nie robilem rozeznania w tym temacie. Moze ktos podpowiedzieic?
__________________
__ Golodupiec bez Afryki Ostatnio edytowane przez QrczaQ : 02.11.2014 o 10:51 |
|
|
|
|