![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,073
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 10 miesiące 4 dni 12 godz 23 min 27 s
|
![]()
Tez nie bede polemizowac, widzielem silniki "dotarte" ala "jazda jak dziadek do kosciola" i widzielem silniki docierane normalnie. Ramoneza nie jezdzil w wyscigach wiec nie wierze ze ciagle pod czerowne pole dochodzil, a jesli nawet to co z tego? Grozniejsze jest docieranie na "duszacym sie silniku"
Po 1000km mozna juz hajcowac jak sie chce. To nie silnik ze stara gdzie docieralao sie przez cale zycie aby go zle dotrzec po 100000km i nowa kapitalke zrobic ![]() Ramoneza, daj fotki, uratujemy gada
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mały adventure od BeeMWe... | majki | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 08.05.2013 16:05 |