Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.06.2014, 20:06   #1
szymon25
 
szymon25's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Ciechanów
Posty: 1,684
Motocykl: 2x RD04, TS250, motorynka Pony, 126pEI i Ursus 4011 :)
Przebieg: rosnie
szymon25 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 57 min 22 s
Domyślnie

zawory regulowałem. składy wg Afripedi 2.25 obrotu. Mogą tez być gaźniki brudne po prostu. jeszcze baku założonego nie mam. sprubuje na wyższych obrotach.
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!!
szymon25 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.06.2014, 21:18   #2
simon1977
 
simon1977's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Tarnowskie Góry
Posty: 242
Motocykl: TT800XC 2011
Przebieg: 147000
simon1977 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 5 dni 18 godz 41 min 15 s
Domyślnie

W weekend robiłem synchro u mnie.
Bardzo długo...
Z tą śrubką to są takie jaja. Lekko śrubokrętem dociśnięta od razu zmienia wskazania waku. Dlatego trzeba bardzo delikatnie, minimalnymi ruchami i czekać, aż się unormuje wskazanie. Z tym, że u mnie zmieniały się obroty, więc co chwila regulacja na 1250 i zabawa od nowa
Co jakiś czas kontrolnie zamieniałem węzyki, żeby sprawdzić powtarzalność wskazań. Na jedny króćcu ciągnął lewe powietrze.
Po ustawieniu synchro, jak wkręciłem zaślepki obroty były około 1000 więc musiałem podkręcić.
simon1977 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.06.2014, 22:38   #3
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 668
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 15 godz 35 min 31 s
Domyślnie

W gaźnikach afrykowych szczególnie tych z "większymi" przebiegami częstą przyczyną braku możliwości ustawienia punktu synchronizacji jest zasysanie powietrza poprzez wyrobione łożyska ślizgowe osi przepustnic.
Widoczny wtedy efekt zmian wartości podciśnienia przy dociskaniu osi przepustnic może być tego objawem.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Scottoiler- zrób to sam - Montaż podos Wszystko dla Afryki 60 28.01.2016 22:25
Kuchenka Kelly Kettle - zrób to sam Poncki Szpej turystyczny - Produkty i Porady 12 22.01.2013 10:14
Synchronizacja gaźników-fachowiec poszukiwany Joncio Uklad paliwowy i wydechowy 3 27.03.2012 10:39
[FAQ] - Synchronizacja gaźników (co 12kkm). newrom Regularne czynności serwisowe 25 07.06.2011 15:19


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.