Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.06.2014, 16:54   #1
sluza
 
sluza's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,728
Motocykl: AT RD07a; XR600R
sluza jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 14 godz 49 min 31 s
Domyślnie

miałem ją u siebie. Przed wyjazdem na Rumunię spalił mi się oryginał i w trybie pilnym kupiłem tą z linka. Sprzedawca zapewnił, że jest to produkt turecki na potrzeby marki niemieckiej
Na pompie dojechałem do Rumuni, ale samej Rumunii nie przetrwała-fakt, że teren był ciężki.
Kwestia szczelności pozostawia dużo do życzenia - po kałużach nabrała wody i błota - w konsekwencji przerywała pracę i raz doszło do spalenia bezpiecznika zapłonu 10A. Zastanawiam się teraz czy wilgoć mogła spowodować aż takie zwarcie czy to coś w pompie się tak spięło
Styki stykają się ze sobą pod takim kątem, że nie pracują całą powierzchnią styku tylko krawędziami, ale jeśli się nie mylę to zestawy naprawcze też są różnie wykonane.
Zamówiłem już FACET, więc drugi raz nie kupię
sluza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.06.2014, 22:08   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 32 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sluza Zobacz post
miałem ją u siebie. Przed wyjazdem na Rumunię spalił mi się oryginał i w trybie pilnym kupiłem tą z linka. Sprzedawca zapewnił, że jest to produkt turecki na potrzeby marki niemieckiej
Na pompie dojechałem do Rumuni, ale samej Rumunii nie przetrwała-fakt, że teren był ciężki.
Kwestia szczelności pozostawia dużo do życzenia - po kałużach nabrała wody i błota - w konsekwencji przerywała pracę i raz doszło do spalenia bezpiecznika zapłonu 10A. Zastanawiam się teraz czy wilgoć mogła spowodować aż takie zwarcie czy to coś w pompie się tak spięło
Styki stykają się ze sobą pod takim kątem, że nie pracują całą powierzchnią styku tylko krawędziami, ale jeśli się nie mylę to zestawy naprawcze też są różnie wykonane.
Zamówiłem już FACET, więc drugi raz nie kupię
dlatego bardziej skłaniałbym się do tourmax'a, chociaż ciekawe czy gdyby ją lepiej uszczelnić woda i błoto w stykach zwarcia nie zrobi, raczej zablokuje pompę, a to może doprowadziło do przepalenia uzwojenia cewki.... czy po wyczyszczeniu dalej robiła zwarcie ?
mdxmd jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.06.2014, 00:11   #3
sluza
 
sluza's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,728
Motocykl: AT RD07a; XR600R
sluza jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 14 godz 49 min 31 s
Domyślnie

po wyczyszczeniu wróciłem na niej do Polski, ale ewidentnie coś z nią nie halo i kaprysi
sluza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.06.2014, 10:24   #4
pawel_kielce
 
pawel_kielce's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Kielce
Posty: 49
Motocykl: nie mam AT jeszcze
pawel_kielce jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 20 godz 22 min 53 s
Domyślnie

Nabyłem niemiecką manufakturę "jako zapas" kiedy niebezpiecznie oryginał zaczął sygnalizować możliwość odmówienia "posługi". Zresztą nie pomyliłem się. Wróciłem na niej w ub. miesiącu ok 400 km. Jest zamontowana aktualnie w moto. Niespełna 1000 km. Jedyne co robiłem to musiałem zaraz po zakupie przedłużyć przewód - u minie nie dostawał do wtyczki zasilającej.
Na razie nie widzę różnicy. W oryginalnej wymieniłem już zestaw naprawczy i teraz czeka na "jak by co".

Ostatnio edytowane przez pawel_kielce : 14.06.2014 o 10:26
pawel_kielce jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.06.2014, 16:55   #5
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 32 min 9 s
Domyślnie

dostałem odpowiedź, że ta pompa touramx to to samo co oryginał czyli Mitsubishi czyli macie oryginalną pompę ponad 2x taniej jak oryginał, ponieważ pompa nie jest dedykowana do AT może różnić się długością kabla, kostką lub biegunowością, pompa jest dedykowana do CBR600 1989-1990 oraz VT750 1997-2003,
mdxmd jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa paliwa. Za ile? Pawel Wszystko dla Afryki 8 11.10.2011 11:31
Pompa Paliwa Adagiio Uklad paliwowy i wydechowy 8 19.05.2011 10:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.