![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
nie zgodze sie z Toba Wasilu w tym, ze ta sruba jest zbedna i 'nic nie trzyma'. trzyma gorna polke, ktora trzyma lagi.
jezeli sila dziala od dolu na kolo to dziala rowniez na lagi - te trzymane sa przez zacisniete obejmy w dolnej polce i w polce gornej. jezeli teraz gorna polka nie bedzie zamocowana sruba tylko bedzie 'luzna' to jest wlasciwie tak jakby nie byla dokrecona do lag. bedzie trzymala je w 'geometri' ale nie bedzie przenosila sily pionowo skierowanej do gory. w takiej sytuacji role trzymania lag w pionie przejma wylacznie zaciski w dolnej polce ktore wg mnie sa zbyt slabe i w terenie lagi moga wsunac sie w polke + ciagle dynamiczne odksztalcanie sie calej konstrukcji - to nie granit - caly czas pracuje - co skonczy sie pogieciem dolnej polki - bo tylko ona bedzie przenosila obciazenia od kola. reasumujac: sruba ma byc i ma byc dokrecona odpowiednim momentem. na rysunku Siwego nie ma tej nakretki - jest na innej rozkladowce
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 09.04.2014 o 13:38 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Górna półka i silentblock | aciu | Rama, zawieszenia, napęd | 23 | 29.07.2015 22:48 |