![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
![]() Ciaśniej oznacza lepsze możliwości ułożenia i zawsze ciut dłuższy żywot w stosunku do zbyt dużego luzu już na początku. Ale to już matematyczne rozważania ![]() Na zakończenie powiem że silnik nowego DAFa docierałem/układałem przez ok 100tyskm. Potem była czysta przyjemność z jego możliwości. Silnik w autokarze ma 88tyskm i już został nauczony jazdy. Zawsze wolę układać ciasne cylindry bo jest z czego niż od razu luźne które po spolerowaniu śladów po honownicy mają już " pewne zużycie". Tyle z mojej strony.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 03.03.2014 o 20:19 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mały adventure od BeeMWe... | majki | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 08.05.2013 16:05 |