![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Posty: 25
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 dzień 2 godz 10 min 54 s
|
![]()
Dzięki
![]() Cylinder zostaje bez szlifu - 3 setki odchyłki, biorę tłok nominał selekcja B - 96,96 czyli luz max zostanie 7 setek. Pasuje, a oryginalnie utwardzona tuleja hondy nie do podrobienia.. Po szlifie w czasie docierania cylek zgubiłby 2 setki z środka i byłoby to samo ![]() Korba oryginalna HOnda zostaje, sprzęgło (oryginał honda) ma wartości nominalne - zostaje. Łańcuszka nierządu nawet nie mierzyłem - wylatuje na rzecz DID. Jutro klamoty na miejscu, zobaczymy czy głowica będzie OK.. To najsłabszy punkt.. Swoją drogą ciekawe co zaciągnął.. Muszę dokładnie przejrzeć gaźniki ![]() aaaa ma ktoś jakiś lakier do silników? kominkowe do 600 stopni to przesada, pozatym nie ma koloru.. Wystarczy pewnie lakier na 160 stopni. Pytanie jak wyjdzie takie malowanie, zmatowie lakier papierem wodnym i spróbuje prysnąć silnik ![]() Pozdrawiam! Ostatnio edytowane przez Jaszczur : 12.02.2014 o 12:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
|
![]()
Kuźwa to wy mata w tych 600kach jakieś podwymiary wymiaru lub nadwymiaru
![]() ![]() A masz luzy boczne korby czy ni huhu ? A co mógłby zaciągnąć jagnie kawałek gniazda lub zaworu... ![]() Jagnie ma czerwonki żaro jak robi Motip do 300C http://allegro.pl/motip-farba-lakier...877417958.html ![]() Pozdrawiam i że na pytania nie odpowiesz obstawiam! ![]()
__________________
klawo jak cholera |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Posty: 25
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 dzień 2 godz 10 min 54 s
|
![]()
Od początku,
Mocowania silnika pomierzę, nie wiem czy jutro dam radę, ale zrobię to ![]() Okazuje się, że Wossner ma 4 selekcje dla Nominału ![]() Nie wiem, czy są też selekcje nadwymiarów. luzy boczne korby oczywiście są ![]() ![]() "Jagnie" ![]() ![]() Za tą koncepcją przemawia również to, że głowica wcześniej była już ściągana - w przeciwieństwie do cylindra, który ja rozdziewiczyłem ![]() Na szkiełkowanie i proszkowe Jagnie chętnie, ale nie mam dobrych doświadczeń z cylindrami w tym zakresie ![]() Ostatniego Twojego zdania nie rozumiem ![]() EDIT: Powodem spotkania tłoka z głowicą było gniazdo zaworowe - wypadło i narobiło troszkę zamieszania. Potem ktoś rozebrał silnik - do głowicy wymienił to gniazdo i złożył temat. Okazuje się, że głowica jest OK, ale wszystkie 4 zawory były lekko krzywe.. A gniazdo jest dobrze dorobione i prawidłowo osadzone. Ciekawe, że ktoś to na takich zaworach złożył.. przez to są do wymiany wszystkie 4 bo są bardzo nierówno wytarte przylgnie. Rama pięknie wymalowana, czas pomału zacząć to do kupy składać ![]() Nadal brak lakiernika na zbiornik.. Muszę popchnąć też temat cynkowania. EDIT 2: SILNIK: Zawory według różnych źródeł to GG-1044 lub GG-1043 (Vesrah). Pomierzyłem i do XL 600 LM 85 na pewno są GG-1043 http://catalog.vesrah.co.jp/catalog/shape/GG-1043.html ![]() Łańcuszek rozrządu DID SCA0412SV-118 (118 ogniw) Świeca DPR8EA-9 Komplet uszczelek IR 88180131 Pasuje do: Marka Model Kod Rok produkcji HONDA XL 600 LM Paris Dakar PD04 1985 Âť HONDA XL 600 LM Paris Dakar PD04 1986 Âť HONDA XL 600 LM Paris Dakar PD04 1987 Âť HONDA XL 600 R PD03 1983 Âť HONDA XL 600 R PD03 1984 Âť HONDA XL 600 R PD03 1985 Âť HONDA XL 600 R PD03 1986 Âť HONDA XL 600 R PD03 1987 Âť HONDA XL 600 RM PD04 1986 Âť HONDA XR 600 R PE04 1985 Âť HONDA XR 600 R PE04 1986 Âť HONDA XR 600 R PE04 1987 Âť Uszczelniacze silnika (simmeringi): Kopniak: AO 20x32x7 INCO Wałek zdawczy: AO 25x45x7 NEUTRAL Dźwignia zmiany biegów: A 14x28x7 INCO Filtr oleju: HF112 Olej silnik: 2,4l ja proponuje MOTUL 5100 15W-50 Filtr powietrza MIW H1144 ( 17213-MG2-000 ) EDIT 3: XL 600 LM Koło tył: łożyska 6203, wymiary: 17x40x12 2 szt Zbierak: łożysko 6204, wymiary: 20x47x14 uszczelniacz wymiary: 28x47x7 koło przód: łożysko 6202, wymiary: 15x35x11 2 szt Od strony tarczy: uszczelniacz stożkowy SDD 21x37x7 Od strony ślimaka: uszczelniacz SDD 40x50x5-1 Łożyska główki ramy: ALL BALLS 22-1021 (można zamówić same łożyska po wymiarach, ale ALL BALLS daje w komplecie uszczelniacze przeciwpyłowe na łożyska. Łożyska wahacza: łożysko: HK 2030 ZWD 2 szt KOŁA: Tył: Szprychy 4 rożne długości, dłuższe od strony zbieraka - najdłuższe "na wierzchu" krótsze od strony bębna - najkrótsze "pod spodem" Przód: Szprychy 2 różne długości, krótsze z obu stron "pod spodem" dłuższe z obu stron "na wierzchu" Uszczelniacze przedniego zawieszenia: 41x54x11 Łożyska kiwaczki wahacza: NTN 7N-HVS 15x22x17 MU x2 Ostatnio edytowane przez Jaszczur : 05.04.2014 o 21:23 Powód: relacja |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
|
![]()
Mój złożony, wyszło tak:
![]() ![]() Głowica Championem 600C pryśnięta bo mi zbrakło Motipa 800C (na deklach i pokrywie, plus bezbarwny). Kolektor ssący sklejony Poxipolem. Nowe: pierścienie STD, łożyska wałka, łańcuszek, dorabiane zawory i prowadnice, sprężyny sprzęgłowe, uszczelki, simmeringi. Niestety nie ma tak dobrze jak w klasie 600 czy 400... nie ma tłoka, ślizgacza i szlifu. Na razie działa, nic się nie jara.
__________________
klawo jak cholera |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |