Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.01.2014, 18:49   #1
jackhammer


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 41
Motocykl: LC8
jackhammer jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 17 godz 8 min 58 s
Domyślnie

Hehe, nie do końca mnie chyba zrozumieliście
Co do koloru lakieru rzeczywiście się zgadzam, ten pomarańczowy ma fajny zielony brokacik.
O spasowaniu plastików nie wspominałem, ale z tego co widziałem, są dobrze spasowane.

Chodzi mi o plastiki w dotyku. Wszystkie matowe, oprócz tych z przodu, które są gładziutkie jak *upa niemowlaka. W innym kacie wszystkie plastiki były matowe (dotyk) i wyglądało mi to bardziej firmowo.
Zresztą...trafiłem dzisiaj jakimś cudem do salonu BMW i...prawie siłą musieli mnie odciągać od F800GS
__________________
Syberia
jackhammer jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.01.2014, 19:04   #2
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 34 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał jackhammer Zobacz post
Hehe, nie do końca mnie chyba zrozumieliście
Co do koloru lakieru rzeczywiście się zgadzam, ten pomarańczowy ma fajny zielony brokacik.
O spasowaniu plastików nie wspominałem, ale z tego co widziałem, są dobrze spasowane.

Chodzi mi o plastiki w dotyku. Wszystkie matowe, oprócz tych z przodu, które są gładziutkie jak *upa niemowlaka. W innym kacie wszystkie plastiki były matowe (dotyk) i wyglądało mi to bardziej firmowo.
Zresztą...trafiłem dzisiaj jakimś cudem do salonu BMW i...prawie siłą musieli mnie odciągać od F800GS
BMW 800 GS to motocykl dobry po bułki za miasto skoczyć... jak chcesz nim w jakimkolwiek terenie latać to musisz wymienić koła, zawieszenie i dozbroić się.w całą masę touratechowego sprzętu, a i tak pozostanie Ci silnik w układzie twin, który działa jak wiertarka

a teraz do rzeczy... jaki rocznik był tych motocykli o których piszesz i jakie malowanie..? i które elementy nie pasowały do siebie..?
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.01.2014, 20:21   #3
Orzep
Zwykły przechodzień...
 
Orzep's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: DW
Posty: 1,794
Motocykl: GS12y
Orzep jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 dni 11 godz 45 min 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post
BMW 800 GS to motocykl dobry po bułki za miasto skoczyć... jak chcesz nim w jakimkolwiek terenie latać to musisz wymienić koła, zawieszenie i dozbroić się.w całą masę touratechowego sprzętu, a i tak pozostanie Ci silnik w układzie twin, który działa jak wiertarka
Ex napisałeś jak ZAWODOWIEC!
Ja mam taką prośbę do ciebie...
Pokaż film/foto, gdzie Ty swym super KeTeMem gnasz w taki sposób, by w tym góFnie GS 800 "skończyłySię" koła/zawiechy i dozbrojenie potrzebne było!

Pozdro Orzep
p.s. W "Dakarze" nie neguję twojej racji...
__________________
-- Nie wzywaj imienia Pana bOrzepa nadaremno-- -- Trudno jest powiedzieć NIE, gdy wszyscy mówią TAK --
Orzep jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.01.2014, 21:20   #4
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 34 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Orzep Zobacz post
Ex napisałeś jak ZAWODOWIEC!
Ja mam taką prośbę do ciebie...
Pokaż film/foto, gdzie Ty swym super KeTeMem gnasz w taki sposób, by w tym góFnie GS 800 "skończyłySię" koła/zawiechy i dozbrojenie potrzebne było!

Pozdro Orzep
p.s. W "Dakarze" nie neguję twojej racji...
Mało mam takich filmów, gdzie prezentuje jakieś swoje super umiejętności. Bo ich nie mam wsumie to bardzo brakuje filmów z szybkiej jazdy... w terenie..
ale zapewniam Cię że przy wadze jaką.mam zawieszenie się.kładzie przy najmniejszym nacisku. Tam się nei da nic nastawić nic wyregulować, możesz jedynie ten badziew wywalić... z resztą zapytaj chłopaków którzy latali za nami na zlotach ADV, nie mogli dojść jak to możliwe że po tych dziurach lecimy tak szybko a oni tak wolno. Co do kół 800 to plastelina jest, każdy wypad w teren skończył by się uszkodzeniem tego motocykla. o plastikach nie wspominając.

tak na szybko kilka przykładów z mojej biblioteczki z filmami..
gdzie sądzę że GS by miał bardzo duży problem aby pozostać w jednym kawałku.

na początek górka w Białym borze



gleby na kamieniach w Aragonii



tutaj też jeździłem... choć z klockiem nie dawałem rady wszędzie wjechac tam gdzie chłopaki na XR, ale kilka podjazdów i zjazdow moich tam jest a gleb co niemiara




Ten filmik też fajnie obrazuje jak na poligonowych trasach procuje zawieszenie KATA i Wibciu po kolei wyprzedza zawodników. ps mnie tam nie ma.. ja filmuję..

__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.01.2014, 19:08   #5
Orzep
Zwykły przechodzień...
 
Orzep's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: DW
Posty: 1,794
Motocykl: GS12y
Orzep jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 dni 11 godz 45 min 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post
...śmiem twierdzić.iż gs 800 by się uszkodził i szybciutko połamał tak samo jak i jego felgi, na takich wyjazdach jak Aragonia, Korsyka czy też Rodopy. dlatego że było tam bardzo kamieniście, a każdy z nas glebił w tych kamieniach przynajmniej kilka razy
EX, jeżeli tak piszesz, to zapewne wiedzę masz...tylko, co na to tysiące Posiadaczy BMWu F800GS ?

Ja oczywiście powyższe wyjazdy znam tylko z relacji foto-video.
Śmiem twierdzić, że przy lajtowych prędkościach nie połamałbym aluminiowych felg w GSie12ym.
Chyba bym przejechał widoczne na filmach odcinki.
Choć na jednym z nich(Aragonia) jest zjazd "poSchodach"...
Zapewne mój LękWyskości by poprosił EXa o przebrnięcie tej przeszkody


W Albanii spotkałem na stacji benzynowej przed SH20 Bułgara na 990.
Miał wcześniej GSa12. Jednak w teren lepsza pomarańcza mówił.
Za przyład podał Mi z dumą, że tego dnia od rana zrobił SH20 w obie strony.
Nie wiedząc co mnie czeka, a mając w pamięci opisy z relacji - kiwałem głową z podziwem pokazując KTMa.
...dzisiaj znając już drogę, spokojnie bym GSem12ym przejechał to co Bułgar.

Teraz o tym wykorzystywaniu sprzętu na powyższym przykładzie:
Taki Przygoński, by przjechał SH20 6-razy w tym samym czasie!
Jemu mogłyby przeszkadzać plastelinowe koła w GS800


Pozdro Orzep
p.s. Jeszcze do Autora wątku:
-Ja, to nie mam wogóle pojęcia w temacie owiewek KaTeeMowych.
__________________
-- Nie wzywaj imienia Pana bOrzepa nadaremno-- -- Trudno jest powiedzieć NIE, gdy wszyscy mówią TAK --
Orzep jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka Oryginalnego Tłumika Stachu Uklad paliwowy i wydechowy 30 19.03.2012 22:56
co zamiast oryginalnego licznika.... Vooytas Układ elektryczny i zapłonowy 7 24.06.2008 01:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.