![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
Administrator
![]() |
![]()
Jeszcze słówko dodam.
Owszem EBC działają , lepiej gorzej zależy z jakimi klockami , jest jednak pewne ale... -znikają szybko , a to oznacza ze są drogie bo szybciej trzeba wymienić -korodują , to oznacza ze każdorazowo oczyszczenie powierzchni z rdzy ruszając zabiera nam mikrony materiału i tarczy i klocka -cena nie jest okazyjna , czyli biorąc pod uwagę powyższe czynniki są porażką materiałową i ekonomiczną . To już lepiej kupić oryginał. Który wytrzyma o wiele więcej, nie niszczy klocków czyli mniej się wyda na kolejne komplety, nie wygląda jak wyciągnięty ze szrotu bo nie koroduje. W przypadku EBC nie widzę żadnego uzasadnienie do ich zakładania. Moja przednia oryginalna prawie na pewno od nowości jest już cieniutka ( dlatego czeka już NG) ale dolatała do 200tys. Na tylnej EBC mam prawie 60tys i widać już zużycie i to tyłu gdzie jednak trochę mniej jest obciążony niż przód. Wybór należy do kupującego. Cena nie jest jedynym wykładnikiem.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 11.01.2014 o 08:48 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyjechane tarcze hamulcowe | rambo | Hamulce, kola, opony | 9 | 22.04.2010 23:29 |