![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Centralny Jarek
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,206
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 29 s
|
![]()
To wg ciebie lepiej żeby za "ciasny" łańcuch rozwalił łożysko na wałku zdawczym do którego wymiany trzeba rozbebeszać silnik niż żeby był luźniejszy i wytarł trochę ślizg.
Naciągałem kilka razy już łańcuch i nigdy mi się nie poluźnił ani nie napiął przy dokręcaniu owej nakrętki, więc nie wiem po co te wszystkie dywagacje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Regulator można sobie samemu w domu odświerzyć i to za darmo no może parę minut czasu poświęcić.
Ale co kto lubi.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulacja zaworow | solo1972 | Regularne czynności serwisowe | 48 | 27.07.2019 17:33 |
Regulacja zaworów | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 126 | 29.11.2017 07:57 |
Regulacja łańcucha - ciekawostka | rakiet | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 26.03.2014 06:55 |