![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 32 min 9 s
|
![]()
te stuki o których piszecie pochodzą od wyrobionej plastikowej tulejki, która nie jest wymienna a znajduje się w dolnej części chromowanej lagi. Stuk ten powstaje podczas szybkiej zmiany kierunku pracy zawieszenia. Jest wyczuwalny także na kierownicy i niczym nie różni się od objawów dźwiękowych luzu na główce ramy. Łatwo to sprawdzić wyjmując lagę z motocykla - naciskamy i gwałtownie puszczamy. Jeżeli tulejki są mocno wyrobione to takie zawieszenie napier..a konkretnie i jest to głównie słyszalne podczas wolnej jazdy, później szum wiatru i dźwięk silnika skutecznie to zagłusza.
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 25.10.2013 o 01:16 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
silnik transalpa 92r. w ramie RD03 | piotrek | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 26.02.2010 09:20 |
Gdzie nas jeszcze nie było? | giziu | Kwestie różne, ale podróżne. | 14 | 29.07.2008 17:52 |