![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
Administrator
![]() |
![]()
CzarnyEZG , porady zostawiania sobie awaryjnej rezerwy w prawej cześci zbiornika raczej nie uważam za sensowną. No może gdzieś na pustkowiu ..... tylko czy te 1.5 litra robi rożnicę? Zawsze można w butelce te 1.5 litra wozić
![]() Do kontroli paliwa służą dwie kontrolki ( ok 8.5 i ok 5.5 ltr) no chyba że nie masz do nich zaufania , to wtedy je skasuj i zamontuj kranik z rezerwą. Obydwie kontrolki są po lewej stronie. Skoro ci czerwona nie działa to eksperymentalnie zamień kable miedzy czujnikami i się dowiesz czy to na pewno kwestia samego czujnika a nie okablowania. Na forum masz instrukcję jak to naprawić za jakieś 10zł.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Obrotomierz i rezerwy, problem RD04 | Lucky Luke | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 20.08.2013 01:11 |
kontrolki paliwa - RD04 | bartol | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 02.07.2013 20:50 |
kontrolka rezerwy 07/07a | Reinchardt | Wszystko dla Afryki | 40 | 08.08.2011 10:58 |