Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.10.2013, 17:41   #1
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,835
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 2 godz 41 min 41 s
Domyślnie

Cytat:
Pany , jako żem istota ociemniała prosze o łopatologiczne wytłumaczenie jakim cudem ma sie zwiekszać poziom paliwa w komorze pływakowej przez minimalnie wieksze cisnienie paliwa z pompy ? (zakładajac ze zaworki iglicowe sprawne )
Jaki tam ociemniały!
Jedziesz sobie o tak Wiadomo, że At nie specjalnie przepada za autostradą Każde energiczne bujnięcie na drodze powoduje, że pływak w komorze pływakowej też się bujnie choć lekkie to pływadełko masą swoją ma
Każdy taki dodatkowy upust ciśnienia zwiększa stan poziomu paliwa ponad ustalony. Silnik to przepali, ale...... im droga bardziej dziurawa tym gorzej. Im większe ciśnienie w układzie tym więcej paliwa poleci...
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.10.2013, 18:12   #2
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,022
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 5 dni 23 godz 3 s
Domyślnie

W komorze pływakowej a konkretnie w dekielku jest rurka przelewowa , w przypadku zbyt dużego poziomu się przeleje rurką pod motocykl.
Pływaki to leciutkie pływadełka a do tego ze sporą wypornością nawet na dziurach ciężko jest je podtopić.
A jeśli nawet jakimś cudem drgnie na ułamek sekundy to zbyt dużo paliwa nie wpompuje.
Prędzej nieszczelne zaworki będą przyczyną dostarczania zbyt dużej ilości paliwa.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.10.2013, 21:19   #3
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
Domyślnie

Skoro nikt nie wie lub nie ma możliwości sprawdzić ciśnienia to mam propozycję - mogę wysłać manometr do pierwszego chętnego posiadacza AT RD07 z oryg. pompą aby zmierzyć to ciśnienie czy jest ktoś chętny

Sam pomiar jest banalny bo wystarczy zdjąć przewód paliwowy łączący pompę z gaźnikami i zamiast niego założyć ten od manometru, odpalić motocykl i odczytać wartość ze skali albo zrobić fotkę na pamiątkę....
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.10.2013, 07:19   #4
płock1964
Cały czas się uczy
 
płock1964's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Płock
Posty: 123
Motocykl: Varadero
Przebieg: 50000
płock1964 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 dni 18 godz 34 min 18 s
Domyślnie

Proponuję założyć trójnik i dopiero mierzyć.
quote nie działa.
płock1964 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka pompy paliwa R2D2 Uklad paliwowy i wydechowy 354 22.07.2021 11:37
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 12:05
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 22:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.