![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
LOŻA SZYDERCÓW
![]() Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: LEGNICA
Posty: 359
Motocykl: RD07a
Przebieg: 9999999
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 12 godz 15 min 51 s
|
![]()
nie mam przekroju gaziorów z afry ale jakos w oczy nie zuciło mi sie aby paliwo z krótćów zasilajacych gazniki trafiało gdzie indziej niz zaworek iglicowy pływaka - jesli sie myle prosze o sprostowanie
![]() jak dla mnie pompa w afrze jest tylko dlatego ze gazniki sa wyzej niz spust paliwa i grawitacyjnie tylko do pewnego poziomu bedzie działało . bardziej mnie interesuje wydajnosc na 1 cykl co mozna równiez przeliczyc na godzine niz cisnienie oczywiscie zakładajac to co napisałem na poczatku ![]()
__________________
Beton Stal Gruz i Rdza Станция тропосферной радиорелейной связи |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa | R2D2 | Uklad paliwowy i wydechowy | 354 | 22.07.2021 11:37 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |