![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
|
![]()
to napięcie raczej kontrolnym nie jest gdyż układ ten jest dość prymitywnym rozwiązaniem i w miejsce tego możnaby wstawić przekaźnik mechaniczny. elektroniczny jest o tyle lepszy, że nie powoduje przepięć (ochrona modułu i elektroniki) i nie niszczy się mechanicznie tak szybko. niski prąd na wyjściu może skutkować po prostu zbyt małym oporem przekaźnika w pozycji "zamkniętej". zwróć uwagę, że konstrucja pompy pozwala na ciągłę pozostawienie jej pod zasilaniem. sama się wyłącza kiedy potrzeba i jakiekolwiek dodatkowe bajeranckie sterowanie raczej byłoby zbędne. jedynym bajerem w zasilaniu jest synchronizacja z układem zpłonowym ale to ze względu bezpieczeństwa bardziej. to nie beemwu i mamy doczynienia z prostymi i niezawodnymi (bo to pompa się psuje a nie afryka) rozwiązaniami
|
![]() |
![]() |