Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.12.2008, 09:49   #9
klanol
:O
 
klanol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
klanol jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
Domyślnie

to napięcie raczej kontrolnym nie jest gdyż układ ten jest dość prymitywnym rozwiązaniem i w miejsce tego możnaby wstawić przekaźnik mechaniczny. elektroniczny jest o tyle lepszy, że nie powoduje przepięć (ochrona modułu i elektroniki) i nie niszczy się mechanicznie tak szybko. niski prąd na wyjściu może skutkować po prostu zbyt małym oporem przekaźnika w pozycji "zamkniętej". zwróć uwagę, że konstrucja pompy pozwala na ciągłę pozostawienie jej pod zasilaniem. sama się wyłącza kiedy potrzeba i jakiekolwiek dodatkowe bajeranckie sterowanie raczej byłoby zbędne. jedynym bajerem w zasilaniu jest synchronizacja z układem zpłonowym ale to ze względu bezpieczeństwa bardziej. to nie beemwu i mamy doczynienia z prostymi i niezawodnymi (bo to pompa się psuje a nie afryka) rozwiązaniami
klanol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.