![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,930
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 10 min 34 s
|
![]()
Hej Szynszyll,
no naleze do tej grupy co uwazaja ze wymiana co 25tys przy normalnym uzytkowaniu tego silnika jest w zupelnosci wystarczajaca. Gdybym jezdzil non stop w terenie, upalal do odcinki to co innego, ale moja emeryckie jazda i 150 na autobanie nie jest w stanie zajechac te 2,5 litra oleju. Niesmaruje tez lancucha i ma juz 25 000 najechane, i mysle ze pod 30 dojdzie lekko. A sens tez w tym taki ze mam wiecej na paliwo do motura wiec dalej zajade ![]() ps. nie namawiam nikogo do takiego jazdy tym silnikiem. Takich jak ja jest kilku dziadow i narazie pod 200tys liczniki niektorym podeszly bez problemu, przy dozwolonej konsumcji oleju. Nie namawiam na takie traktowanie tego zelastwa
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
droga jest celem
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
|
![]() Cytat:
![]() ![]() 150km/h, to jest, w zależności od zębatek, ale to ok 7000rmp - a to jest prawie opór dla tego starego silnika. Żadna to oszczędność przejechać te 300km więcej, a zajechać motór 100kkm wcześniej.
__________________
RideNow! |
|
![]() |
![]() |