|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
Dzieju ja wiem że lubisz jeździć do ostatniej kropelki w baku
ale do tankowania wg wskazań tripmastera można na prawdę się przyzwyczaić i przez długi czas wogóle nie przełączać na rezerwę ... Jeśli miałbym kontrolkę rezerwy to bym się na pewno nie obraził ale skoro jej nie ma to da można bez problemu z tym żyć i nie ma co kombinować
__________________
Hubert |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 605
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
|
ja tam tylko raz wyjezdzilem do rezerwy, zeby sprawdzic ile sie da. a ze licznik mam w milach to ustawilem sobie na -TRIP 200 mil i co tyle szukam stacji. czasem zatankuje jak mam 180, czasem 220.
jasne, jak bym mial kontrolke od poczatku to bylo by lepiej. ale po co kombinowac, jak i tak dziala? to nie lepiej na piwko skoczyc?
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
|
Cytat:
Zamiast mierzyć mile, mnożyć przez 1,61 mnożyć przez pojemność zbornika w l. dzielić przez liczbę przejachanych średnio km na zbiorniku wystarczy ustawić poprostu na -trip 200 mil
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Kranik z kontrolką rezerwy RD07A od AQ - HELP :) | Skuter | Wszystko dla Afryki | 5 | 03.04.2013 09:42 |