![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,090
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 15 godz 45 min 40 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Autobanned.
![]() |
![]()
Ja bym zaczął od ustawień nominalnych najpierw. Miałem tę przypadłość z Leosiem. Nijak nie mogłem dojść. Gaźniki wyczyszczone zgonie z sersisówką, przebieg niewielki. Okazało się, że objaw ustąpił po dokręceniu ...łączenia gaźników z airboxem i wymianie przewodu paliwa. Gdzieś łapała lewe powietrze...
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Posty: 263
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 3 godz 13 min 49 s
|
![]()
Hm,panowie u mnie było podobnie.Dwa sezony przy zamkniętym gazie strzelało i strzelało i strzelało.Oczywiście winiłem motada.Synchronizacja zawory ble ble nic nie skutkowało.Na szczęście pewnego dnia,za siedmioma górami,za siedmioma żwirówkami motór trafił w ręce mechanizatora który pogmerał i tak ustawił że spalanko mieści się w 5,7-6,3 i przez ostatnie 1400km ani razu nie strzeliła.Myślę że zanim zacznie się poważne naprawy to warto dać pszczółeczkę w dobre ręce które to czasem czynią cuda.Powodzenia
|
![]() |
![]() |