Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.04.2013, 20:40   #7
szparag
 
szparag's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
szparag jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
Domyślnie

W GS 800 bym nie kombinował z pompowaniem.
Odpowietrzniki zawsze mają sęs, przy zawieszeniu o tak długim skoku, ale o ile kojarzę to osiemsetka nie ma gotowych dziurek, jeśli nie to nie kombinuj, jeśli ma to wkręć zaworki i odpowietrzanie jak w AT.
Co byś chciał uzyskać za miętko, za twardo, za wolno czy za szybko, co chciałbyś zmienić.

Ostatnio edytowane przez szparag : 11.04.2013 o 20:42
szparag jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Buzer-czy jest sens? Dzymy Archiwum 24 26.01.2013 09:15


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.