![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,035
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 16 min 52 s
|
![]()
kupcie sobie z 1-2m światłowodu (wiem, nie jest to tanie) ale przekażecie z jednej ultrajasnej diody światło tak jak potrzeba bez utraty niczego.
Co do klosza, to mimo wszystko dobrze jest, jak posiada soczewki, które dodatkowo rozpraszają światło. diodowe rozwiązanie jest mniej prądożerne, ale wg mnie musi być dobrze zrobione niż tradycyjne żarowe. Przy żarowym oświetleniu jest dodatkowy odbłyśnik - przy LED tego nie ma, dlatego ważne są soczewki na klosz, które działają jak wzmacniaczo-rozpraszacz.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lampa tyl- zamiennik? | TOFAKT | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 25.04.2013 22:15 |