![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2012
Posty: 28
Motocykl: VARADERO 1000 HRC
![]() Online: 3 dni 21 godz 42 min 23 s
|
![]()
Witam na pierwszych foto jest osłona na omortyzator z qłada ale pasuje na centralkę jak ulał. Potem zamontowałem docięty chlapacz do mocowania regulatora napięcia 2 w jednym. Z błotnikiem gorsza sprawa nie da śie go zamątować w całości bo plastiki boczne nie puszczają do pełnego skrętu. Przewody są mocowane do półek więc rożciołem błotnik do yzf 450 na puł. Wyciołem praktycznie połowę przód jest na stałe a do tyłu dorobiłem aluminiowy stelaż i przy skręcie jest na milimetry z owiewkami i działa super. Dalej dorobiłem z kawałka plastiku i uformowałem osłonke na przewody dolne i górne potem dorobiłem z blacha alu osłony na gumki od amora a do dołu amora dopasowałem osłony z crf-450 na aluminiowych stelażach czekam teraz na osłonę i dalszy ciąg by ją spasować pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Kurowice
Posty: 544
Motocykl: Transalp 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0
|
![]()
Bardzo podoba mi się to malowanie wiaderka i fajny pomysł z tą skarpetą na tylnym amorku.
Jednak ten błotnik jakoś nie bardzo (jak dla mnie) pasuje. Jakoś gryzie się z alufelgami i ogólnie moto jest za toporne do takiego błotniczka. Ale to tylko moje zdanie ![]()
__________________
Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-) |
![]() |
![]() |