Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.12.2012, 16:41   #1
Pomorzanin
 
Pomorzanin's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Gdańsk
Posty: 68
Motocykl: RD07
Pomorzanin jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 10 godz 27 min 43 s
Domyślnie

Tak, cyka tylko na wolnych. Jak się odkręci manete jest ok, jak zejdzie na wolne obroty to parę sekund jest ok i zaraz zaczyna świerszcz imprezę. Wymieniłem uszczelki kolektorów (fakt były tak wypalone że prawie ich nie było) dalej tak samo.
Pozdrawiam
Pomorzanin jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.12.2012, 23:02   #2
Evvil
 
Evvil's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
Evvil jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
Domyślnie

No u mnie mógłby już przestać cykać ale rzecz jasna sam się za to nie wezmę z prostej przyczyny - raczej byłaby to operacja w jedną stronę ponieważ mam ręce i głowę do kwestii mechanicznych nie bardzo. Pewnie dopiero za jakiś czas się wypowiem czy gruchotowi przeszło choróbsko jak będzie już po zabiegach.

W każdym razie jedyne co mogę powiedzieć o jakiejkolwiek sensownej diagnozie to to, że u mnie nie daje to żadnych objawów poza dźwiękiem. I to w dodatku dźwiękiem który zanika bo przytkaniu ręką wydechu. Poza tym nic absolutnie nic. Kropli oleju nie bierze, pali na dotyk a w trasie schodzi do 5/100 może nawet trochę mniej przy spokojniejszej jeździe.

Sam liczę na to, że to już ostatnia poważna rzecz do zrobienia w moim gruchocie i będę mógł się zająć różnymi innymi poprawkami (na przykład tarczami które już niedługo będą jak żyletki, czy wogóle hamulcami, połamanymi plastikami, zdartymi manetkami, zjebanymi lusterkami, elektryką która trzyma się na plaster gdzieniegdzie, czujnikiem rezerwy paliwa, stopkami, kurde kończe bo się zdenerwuję zaraz......)
Evvil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.12.2012, 12:30   #3
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,755
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 22 godz 19 min 6 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Bary Zobacz post
Tak, cyka tylko na wolnych. Jak się odkręci manete jest ok, jak zejdzie na wolne obroty to parę sekund jest ok i zaraz zaczyna świerszcz imprezę. Wymieniłem uszczelki kolektorów (fakt były tak wypalone że prawie ich nie było) dalej tak samo.
Pozdrawiam
miałem kiedyś identyczny objaw w VT500E - też 3 zaworowa głowica i ogólnie niezajebliwy protoplasta Srafryk i Srampków. jak się rozgrzał to cykał na wolnych - w zasadzie dość charakterystycznie 'pocykiwał' - koleś który kurierzył w Lądynie na 3x VT500E stwierdził, że to zawór i że tego się nie wyleczy. Uwierzyłem mu na słowo i przestałem słuchać i jeździć na wolnych obrotach
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Praca silnika - chodzi jak pijana.. yuchyo Silnik, sprzęgło, skrzynia 10 21.06.2012 15:23
Temperatura a praca silnika MARTINEZ Układ chlodzenia 7 01.03.2012 13:35
Fotopodróżnik - praca... miroslaw123 Kwestie różne, ale podróżne. 8 24.02.2012 11:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.