![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: B Y D G O S Z C Z
Posty: 604
Motocykl: KTM ADV 990 "S"
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 21 godz 57 min 3 s
|
![]()
Zgadzam się ze Slafo. Z autopsji wiem, że jak załapiesz z przodu "kapcia" to krucho może być. Na moje szczęście na poboczu nie było drzew i innych przeszkód więc skończyłem na polu. A i prędkość była tylko 70km/h!!! Ale już nigdy bym sobie życzył (i Wam wszystkim również) nie złapać "gumy " z przodu. A taka opona o której mowa w tym wątku, zapewne została celowo przecięta w fabrycznym dziale jakości, żeby ją wykluczyć z użytkowania.
Więc fabrycznie już z nią coś jest nie tak a poza tym ma pewnie dziurę po nożu czy coś takiego(może podklejona od spodu?). Podwójna dyskwalifikacja. Życie i zdrowie masz tylko jedno, a podnosisz sobie znacząco współczynnik ryzyka. Dla stu złotych? Nie warto!!! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego nie kupić DL-650 | Pils | Suzuki | 83 | 30.08.2021 22:14 |